DAY 28 - SOMETHING THAT YOU MISS

Sitä kun oltiin vasta seiskaluokalla, kaikki oli uutta ja vähän vasta peloteltiin ysiluokalla ja valinnoilla. Sitä tunnetta kun ainoa stressin aihe oli kokeet ja merkkilaput, sitä kun odotettiin kevätjuhlaa ja kasin aloittamista.

Morjeensta!

Espanjasta on palattu ja vappuakin vietetty. Eiliseksi hankin kuumeen, joten oon nyt istunut ylimääräistä "lomaa" täällä, huomenna olisi suunnitelmissa kuitenkin palata arkeen, tänään lämpö on ollut nimittäin ihan normaali. No mutta ensin siitä Espanjasta...

Lentokoneemme lähti 16.30 helsinki-vantaan lentokentältä. Lähtöä odotellessa tekstasin Elinan kanssa.

Lento kesti n. 4h25min, ja sen vietin nukkuen, tehden sudokuja ja kuunnellen musiikkia. Saavuttiin Malagan lentokentälle joskus yhdeksän paikkeilla paikallista aikaa.

Saatiin matkatavarat nopeasti, ja haettiin etukäteen vuokrattu auto jonka nimesin Toukaksi. Ajettiin sitten pimenevässä illassa kohti Calahondaa, ja matkan aikana eksyimme kerran, ja kun meidän piti löytää vuokrakämppä ajoimme sen ohi noin kolme kertaa. Kun väsyneenä saavuimme taloon, piti lähteä sateentihutuksessa etsimään kävellen lähintä kauppaa hakemaan ruokaa. ajo-ohjeiden mukaisesti nopeasti ja eksymättä vuokrakämppään ja huomasimme jääkaapin olevan meitä varten täytetty ja söimme vatsamme täyteen ja menimme nukkumaan.

Seuraavana aamuna menin tutkimaan kämpän ympäristöä. Eli kämppä oli siis paikassa jonka nimi oli joku Mirador de Calahonda, eli pieniä asuntoja vierivieressä ja yhteinen uima-allas jne. Jos tajusitte. Rakastuin paikkaan heti. Eka päivä vietettiin vain lähinnä tutkimalla ympäristöä ja käymällä kaupassa kunnolla, eilisiltainen oli vain "äkkii jotain aamupalaa ja iltapalaa"-käynti. Seuraavana päivänä lähdettiin ajamaan Rondaan.

Rondassa oli tuollainen _valtava_ silta, ja nähtiin jonkinlainen pääsiäiskulkue.

Pian tämän jälkeen alkoi satamaan, joten käväistiin syömässä. Syömisenkin jälkeen satoi vähän, joten päätimme käydä läheisessä härkätaistelumuseossa, joka olin ihan hieno paikka.

Sen jälkeen suunnattiin takaisin Calahondaan. Seuraavana päivänä hilluttiin rannalla.

Seuraava päivä olikin sitten jo äidin synttärit, ja suunnattiin Gibraltarille moikkaamaan apinoita ja afrikkaa.

Taustalla Afrikka

Se o Harry!
Gibraltarilta ostin myös _maailman_hienoimman_converset_ niistä kuvaa myöhemmin. Illalla kun oltiin kotiuduttu käytiin juhlistamassa äidin synttäreitä ja syötiin vähän hienommassa paikassa.
Seuraava ja sitä seuraava päivä oli rantapäiviä, torstaina shoppailtiin ensin vähän.
Perjantaina piti jo lähteä kotiin, ja matka oli täyttä tuskaa, ei siitä sen enenpää(: