Lomalomalomalomalomalomalomalomalomalomaloma!!!!!!!!!!!!!!!

 

DAY 11-WHAT YOU WORE TODAY

No kello on 11:31 niin mun päällä on nyt pinkit pyjamahousut(joiden alla kahdet legginsit), sukat, valkoinen toppi ja sininen paaksu huppari. Tänään kuitenkin olis suunnitelmissä nähdä Olaa prisman hesessä, joten vaatteet luultavasti ovat seuraavat: lisään vielä kolmannet legginsit jalkaan ja ehkä neljännet, ja parhaassa tapauksessa viidennet(ulkona noin -20 astetta), jätän topin päälle ja sen päälle puen luultavasti Annan yhden hupparin jos saan sen lainaksi. Sitten vielä villasukat näiden sukkien päälle. Ja sitten miljoonia ulkovaatteita tämän päälle, ja olen ehkä valmis polkemaan prismaan.

 

Eilen oli siis joulujuhla, jotka käytännössä näin pukuhuoneesta tai lavalta. Eli ihan ensiksi oli koulun perinne, enkelit, jossa siis kuka tahansa koulun tyttöoppilas voi tulla tähän kulkueeseen. tytöillä on valkoiset kaavut päällä, semmoinen hopeinen härdellys hiuksissa ja kynttilät kädessä. Sitten hymistään maa on niin kaunista ja kävellään pimeässä salissa lavalle. Siellä sitten esitetään laulaen jouluevankeliumia ja niin edelleen. Olin siis enkeleissä, ja panikoin sitä kynttilää jo ennen kuin se oli mulla kädessä.
  Tämän jälkeen säntäsin pukuhuoneeseen, jossa vaihdoin näytelmä vaatteet päälle. Olin meidän paskassa superhyvässä näytelmässä kommentaattori. Elli oli sitten selostaja, kopsu ilkeä valmentaja, anni kiva valmentaja ja loput jääkiekon pelaajia. Näytelmä meni hyvin, itellä meni vähän senat sakaisin, mutta omasta mielestäni korjasin senkin tilanteen ihan hyvin.
  No tämän jälkeen vaihdoin vaatteet takaisin ja oli ysien valinnaismusiikin esitys. Biisi oli ehkä maailman rasittavin, mutta minkäs teet. Tämän jälkeen oli sitten yhden opettajan joulupuhe ja sen jälkeen yhteislaulu Enkeli taivaan. Elli istui siinä mun vieressä ja katsottiin kun valinnaismusiikin tyyppejä meni mikkeihin.
Elli:Pitäiskö meidän mennä?
Minä:Emmä tiä?
Elli:Tuol on kyl meidän ryhmäläisiäki
Minä:No kyl meidän taitaa muute kuuluu mennä
Elli:Onks viel liian myöhästä?
Minä:Ei!
Sit noustiin ja mentiin vähän myöhässä sitten sinne:D

Tämän jälkeen "roudasin" (eli nappasin Annikan kädestä nuottitelineen puolessa välissä matkalla musiikkiluokkaan) kamoja pois salista ja sitten hain todistuksen, ja yllätyin iloisesti! Numerot oli noussut! Kotsa oli edelleen 10 ja BILSA OLI 10!!! Hiukka leijuin! Liikka ei ikinä ole ollut 9, vaan aina 8, joten nytkin olin ihan "WUHUU!".

Käyttäytyminen...9
Äidinkieli ja kirjallisuus...9
   Näytelmä ja elokuva...9 (<--NOUSI!!)
Ruotsi...8
Englanti...9
Uskonto...8
Yhteiskuntaoppi...9
Matematiikka...9 (!!!!)
Fysiikka...7
Terveystieto...9
Biologia...10 (ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!)
Liikunta...9 (YEAH!!!)
   Musiikki...9
   Kotitalous...10

Keskiarvo 8.9! Nousi 8,6 joten leijun.

Martta tulee tänään jouluksi kotiin!!! JEE!<3

~Eeva