"Ota kuva ku mä suihkutan aurinkorasvaa!"

Huhhui, oon huono bloggaaja, taas menny ikuisuus viime kerrasta!

Päättärit meni miten meni, hiukan eri tavalla kun aattelin, muttei se ilta ihan pilalle mennyt. Ja nyt kun joku miettii siellä että "oo se veti kännit ja teki jotai tyhmää!" ni ei se menny sillai kuitenkaa:D Kuitenki sattuneest syystä jäin Elinalle yöksi ja oli se ilta iha jees.

Täs nyt oon maailman vittumaisimmas työpaikassa kesätöissä. Oon ollu jo viikon ja viel kaks jäljellä, eikä enää ikinä. IKINÄ. Vihaan sitä, mä niiiiiin vihaan sitä. Jos viittisin ni lopettaisin sen jo heti. Mut sinnittelen ny viel pari viikkoo!

Eilen oli iha törkeen kiva päivä! Ollaan ny oltu jo pari kolme kertaa täl viikolla monnan montuilla uimassa, ja no ikään ku sitä paikkaa vaa rakastaa. Ollaan oltu siis sellasella porukalla ku Salla, Katri, Elina ja minä. Eilen oltiin sitte muute samalla porukalla, paitsi Salla, ku sillä oli jotai muuta menoo. No mut kuitenki! Vaihteeks oli vaan ihan törkeen kiva päivä joka huipentu viel sit siihe et mentiin Elinalle yöksi. Siellä alkuillasta jutellaan ties mite kauan kirjallisuudesta (=mä ja katri höpistii kovaa vauhtii ja elina ol sillai -.- ), ja sit parannettii muute vaa maailmaa. Neljän aikaa päätettii laittaa valot pois, mut sit lähti se hysteerine vaihe, eikä niistä jutuista sen enenpää koska jokanen pitäis sensuroida jollain tapaa:D

Kuvaoksennus Monnan montuilta:


"Ai joko mä hyppään?"

"No hyppäänpäs tästä sitten"

Perfect timing!

Katri villinä

"Banzaiii!"

Elinan ilmalento part 1

Kun sitä vähiten odotat..

"Nytkin sun alla ui kala!" "Hei nyt oikeesti turpa kii!"

"Tää ei nyt toimi"

"Dodiih!"

Merimakkaran hyökkäys

"Tappajakala! Eiku lintu!"

"Mieti ku joku hyppää vetee, sit joku kattoo vetee ni siihe pinnal nousee bikinie alaosa ja oot sillee hä ja sit sielt tulee semmone käsi ja vetää ne takas vede al sillee duits!"

"No mieti sit et ku hyppää ja kaik vaattee jää laituril ja sit vedest tulee semmone haparoiva käsii ettii niit vaattei"

"Mä sain meidän mummult lainaks Anna Kareninan!" "Mä en lue oikeestaa suomalaisii kirjoi" "Se on venäläinen."

Tippusko piilari?

Tappajakaloille uhrilahjoi

Taidokas toi sormi tuol yläkulmas

Mistä näitä paskoja läppiä oikein tulee? No DNAlta tietenk... Eiku saunalahdelta tietenkin!

Mulle on yhä mysteeri kenen käsi toi on

VARO KALA

"Mieti me ollaa kuustoist!" "Niinpä, samanlaisii idioottei silti vieläki!"

Ton kuvaoksennuksen jäljilt viel pari mitä täs oon repeilly aika pahast:

Näihin tunnelmiin,

~Eeva