Iltaa!

Mä ja Elina(P) muututtiin tänään karhuiksi, ollaan karhukavereita. Se tuli meille ja katottiin piirrettyjä:D Ja karhujuttu tul tietty viidakkokirjast:D

"On kivaa olla karhu!" -Mowgli

Katottii eka HERCULES JOKA ON NIIN PARAS:D

"Tä? Eksä oo enne satyyria nähny?" "Öö.. En" -Fil&Hercules

"Kuulostaa ihan NNP:ltä. Nuori neito pulassaaaaaaa..." -Fil

Sitte käytyy salessa, Elina osti ittellee mässyy. Sitte viidakkokirja(:

"Elefantti ei ikinä unohda!" "Unohdit juuri lapsemme" -Norsu kersantti ja sen vaimo

Sitte pieni merenneito 2

"Kun minä vaan lörpötin ja lörpötin ja lörpötin ja lörpötin ja lörpötin ja lörpötin. Tästä lähin majesteetti, mikään ei mene minulta... Ohi!" -Sebastian

"Hei... Joonashan voi hakea apua! Joonas, haluan että kuuntelet minua HYVIN tarkkaavaisesti!" "Tuho tuli!" -Ariel ja Pärsky

Ja viimiseks lumikki ja seitsemän kääpiötä.

"Täällähän on siivottu! Ei pölyä!"

Ja sitte datikselle ofc! :D Eipä muuta, olen siis karhu.

~Karhunne, Eeva

Onhan tää karhun elämää
Saa päivät mettä kämmentää
Voi turhat huolet, murheet unohtaa
Mä sanon karhun elämää
Näin luontoäiti järjestää
Sen minkä toiset työllä aikaan saa

Jos missä mä kuljen, jos missä mä käyn,
Taas syliini suljen tän tutun näyn,
Nää mehiläiset kukissaan
Vain mulle hyrrää hunajaa,
Voit kivien alle kurkkia
Ja huomata muurahaisia

Tää karhun elämä voi olla myöskin sun
Voi olla sun

Onhan tää karhun elämää
Saa päivät mettä kämmentää
Voi turhat huolet, murheet unohtaa
Mä sanon karhun elämää
Ei enempää, ei vähempää
Ja elän sitä päivän kerrallaan

Sä voit marjoja saada
Maun täydellisen
Jos marja on raaka
Odota, saat sen
Jos käpälöit kouraasi piikkejä
ota opiksi, ota kynnellä
Vaan tuskin kynnellä kämmennän
jos elämästä haluun enemmän

Tää karhun elämä voi olla myöskin sun
(voi olla mun) voi olla sun

Siis ota iisisti, jeah, rauhotu,
Olemaan on tultu vaan,
Annas kun mä selitän vähän, poju,
Mehiläisen ahkeruus
Voi rasittaa,
Eikä elämästä voi odottaa
Sitä, minkä työllä aikaan saa

Kun huomaan sen sitä tarvii en
voin matkaa jatkaa vihellellen
Tää neuvoni on mun
Tää karhun elämä voi olla myöskin sun

Onhan tää karhun elämää,
Saa päivät mettä kämmentää,
Voi turhat huolet, murheet unohtaa, (Näin on!)
Mä sanon karhun elämää,
Näin luontoäiti järjestää
Sen minkä toiset työllä aikaan saa,
Voi turhat huolet, murheet unohtaa, jeah! (Näin on!)