Heips!

TODISTUS:

Käyttäytyminen....................9 (Riippuu hyvinkin tunnista, mut kai se nyt on ihan todenmukainen numero)
Äidinkieli ja kirjallisuus.....9 (Kelpaa mulle, kai mä nyt näillä tiedoilla pärjään)
Näytelmä ja elokuva..........8 (Kuulostaa typerältä sanoa näin, mut d44, meil on SEPPO opettajana, ja se selittää pirun paljon)
Ruotsi..................................8 (Laski ysistä, ihan hyvä, en pärjäis päivääkää ruotsissa ruotsilla)
Englanti...............................9 (No, kaikki tietää mun mielipiteeni tästä. En oo vieläkään itkenyt.)
Uskonto..............................8 (Seppo lupas nostaa mun numeroo pääsiäiskirkon takii, mut ei pitäny lupaustaan. No ei sen puolee, en mä oo kovin hyvä uskonnossa)
Historia...............................9 (Yks lempiaineista, oon tyytyväinen. Vau, mä olen tyytyväinen johonkin!)
Matematiikka.....................9 (Markku kattoo todistuksen numerot kokeista. Ehkä mä olen lukenu kokeisiin, mut en oo noi hyvä matikas, en millää)
Fysiikka..............................8 (Perus, mut seiska ois mun mielest lähempän. Mut jälleen, Markku opettaa)
Kemia.................................8 (Lue ylempi)
Terveystieto.......................8 (Hups.)
Biologia..............................9 (WTF? Aika jännä... No, Maija on kiva, ja en mä nyt NIIN huono ole)
Maantieto...........................9 (WTFOMGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIX!! Sanotaan vaan ihan suoraan etten osaa vieläkään euroopan karttaa ulkoa jne. Tää on aika hienoo, kiitos Maija!)
Liikunta..............................8 (Perus, kelpaa mulle)
Tanssikurssi....................S (Suoritettu, siitä ei saa numeroa)
Musiikki.............................9 (Kelpaa, oon ihan tyytyväinen)
Kotitalous.........................10 (Oon tyytyväinen, eikä kyllä tullut yllätyksenä. Kautto oli tälläistä vihjaillutkin että meidän pöytäryhmä saisi kympin. No, muut pöytäryhmät on poikaryhmiä, ja yhdessä on yksi tyttö. Eli sanotaan näin sukupuolirasistisesti että me korostutaan joukosta)

Poissaoloja: 53 (Ups. Seiskan joulutodistuksessa oli 0 o__o)

Siirretään 9. vuosiluokalle. (APUA)

 

Elina tulee meille tänään, editoidaan loppuun meidän uuden sukupolven barbie leffa. Se on tuleva youtube sensaatio niinkuin olen jo kertonut. En vieläkään tajua että on loma. Outoa.
En tehnyt eilen mitään, mä vaan olin ja tylsistyin. Iha hienoo.

~Eeva