Moi!

Meidän perhe viettää joka vuosi pikkujouluja, joihin sitten kutsutaan se "perusporukka" eli siis 3 tuttavaperhettä. Wilman perhe on yksi niistä kolmesta, joten eilisilta oli melko mahtava(: Eilen siis tapahtui yhtä sun toista!

Mutta perjantai-iltana mieliala laski lievästi. Olin menossa nukkumaan, ku huomasin et olin saanu 2 viestiä. Kumpiki Sonjalta. Niissä se sitte tiedusteli onko mun ikävä sitä, ja että sillä on. Aattelin aluks etten vastaa mut itsehillintä petti ja laitoin takaisin että on mulla sitä ikävä mut ei tätä kannat enää sopii ja näi. Viestiteltii jonku aikaa, revittii haavoi auki. Sain tietää mitä kaikkee olin saanu aikaa, se sai tietää miks tää meni näin. Tai no, yritin selittää epätoivosest sillee pähkinänkuoressa. Kuitenkin, nyt se o sitte ohi. Lopullisesti. Ainaki luulisin nii. Toivoisin nii.
Vai toivoisinko?

Kirjotin sitte lauantain 5 angstirunoo putkee.

Salazar Luihuinen ja Godric Rohkelikko.
Ensin parhaat ystävät, sitten veriviholliset.
Luihuinen jättää jäljelle salaisuuksien kammion,
Rohkelikko miekkansa, se ilmestyy sille joka sitä tarvitsee,
joka todistaa ansaitsevansa sen.
Ehkä rohkelikko ei sitä ansainnut.

Vannottii ikuist ystävyyttä,
oltii varmoi et se kestää.
Mun piti vanhana sanoo
"mitä mä sanoin?"
kun yskit tupakkayskääs.
Sun piti pyytää mut hiekkakuopille,
heti ku tilaisuus tuli,
mun piti innostua.
Meidän piti muuttaa maailma,
meidän piti omistaa se.
Parhaat ystävät,
kuin siskokset.
Muistan elävästi kun kerroit,
mite ne luuli sun olevan mä.
Muistan ne yhdet koulukuvat,
ku oltiin ihan saman näköset.
Muistan ku koulus pyysin anteeks,
olin puhunu susta pahaa.
Muistan ku riideltii,
juoksit mun perää ja halasit.
Pyydettii anteeks,
lähettii takas.
En tuu ikin ketää kaltastas tapaa,
en tuu ikin tuntee ketää kohtaa näin,
se tunne on ainutkertane,
vaan sua varten.
Muistaks sen yön teltas viime kesän?
Valvottii pitkää, juoruttii.
En voinu ittelleni mitää,
söin kuitenki niit karkkei.
Luettii lehtii, naurettii.
Ajattelin sen olevan yks parhaist muistoist.
Loistat mun muistoje keskel kirkkaimmi ku mikää,
aurinko on himmee pieni pallo sen vieressä.
Ei sitä voi saada takas,
ei mulla oo ees mitään konkreettista jäljellä.
On vaa nää muistot, nää ajatukset.

Ikävällä on sun kasvot,
ne kasvot sanoo ne sanat mitkä auttais.
Ikävällä on sun äänes,
se ääni auttaa mua eteenpäin.
Ikävällä on sun asenne,
se asenne jota vihaan.
Ikävällä on sun huumoris,
se huumori jota rakastan.
Ikävällä on sun käsialas,
se käsiala jonka tunnistan missä vaan.
Ikävällä on sun ilmees,
ne ilmeet jotka tunnen.
Todellisuudella on vieraat kasvot,
ne kasvot eivät kuulu sulle.
Näin sen pitäisi olla,
näin laitoin sen olemaan.
Olin nii oikeessa että vihaan itteeni.

Anteeks kaikesta mitä sanoin,
anteeks ku satutin sua.
Anteeks ku valehtelin sulle,
anteeks ku valehtelin ittelleni.
Anteeks täst koko jutust,
anteeks ku haukuin sua.
Anteeks et jätin sulle ikuiset arvet,
anteeks ku jätit ihmisii taakses mun vuoks.
Anteeks ku laitoin sut kärsimää liian kauan,
anteeks et kärsit vieläki.
Kiitos ku jaksoit mua niin kaua,
ja jaksaisit vielki.

Nyt se on ohi,
aika huokasta helpotuksesta.
Onko se parempi,
onko näin helpompi?
Ei hajuakaan,
mut näin se on.
Sanoit et ollaa kasvettu erilleen,
olit oikeessa, niin vitun oikeessa,
et oikeesti haluisin sun olevan väärässä.
Mä tästä tein lopun,
tästä sairaasta pelleilystä,
mut kummankin silti piti tajuta oikeesti tilanne,
ei se voi olla yhden päätös.

No illalla sitten kuitenkin olin jo hyvällä tuulella, oli meinaan hauskaa, todellakin! Pidettiin oikee muotinäytöskin:D Se oli varsinainen parodia nykymuodista... Ja tietty MOSHATTIIN!:D Ja mässättiin...

Siinä yhden kahden välissä käytiin koululla keinumassa, oli mukavan hiljaista ja pimeää(: Puheltiin vähän väliä kesällä tulevasta riparista, saatiin vihdoin ja viimein tietää mihin ollaan menossa! Karvatti 4, TSAJAJAJAJAJAJA mut harmi vaan et Wilma on ainoo semmone jonka tuntisin sielt. Onneks Frida tulee EHKÄ sin isoseks(8

Niin ja hyvää itsenäisyyspäivää! Tänään siis puolet suomea tuijottaa linnan juhlia, mukaan lukien minä, sillä kyllähän siellä vilahtaa idoleitakin! Toisin sanoen Paula ja Mira(: Tässä jotain kuvia tytöistä(:

NONIIN jatkoin tätä nyt sitten, oli siis yö tossa välissä:D Samoin linnan juhlat, ja löysinpäs muuten taas aika upeita kuvia paulasta ja mirasta, ja kyllähän ne nyt pitää jakaa teidän kanssanne!


Ennen juhlia, tyttöjen mekkoja näkyy vähäsen, tykkäsin kovasti kummankin ulkoasusta(: Oikealla myös Paulan kumppani Lauri(The Rasmus junou?) ja Miran kumppani, jonka nimeä en muista. Fail.

Sama porukka taas(: Nuo tyttöjen hameet on kyllä ihan älyttömän hienot!

PMMP sai teosto palkinnon levystään Veden varaan. Vasemmalla seisova häiskä ei kuulu PMMP:en:D

Paula(:

Paula ja Lauri(:

Semmoista! Kuvat: www.iltasanomat.fi www.helsinginsanomat.fi

Perjantaina oli muuten pianotunti, enkä ainakaa feilannu! Tunti oli siis poikkeuksellisest musiikkiopistol, yleensä se on marikan luona. No pyysin Annaa viemää mut, ja se suostu. En tietenkää muistanu et se ol musiikkiopistol ja tyynerauhallisest mää mene Marikalle. No kattelen et kauheen pimeenä talo, ja toteen et ei ol ketää koton. Anna o just kaahannu pois, mul ei oo kännykkää. Voi vittu. No mietin hetken, ja toteen et ehkä kerkiin musiikkiopistolle. Lähen kävelemään (ilman kaulaliinaa, korvaläppiä, vaan takki ja lapaset:( ) sitte sieltä ja toteen puolesvälis et ei tuu mitää. Lähen takasi, aattelen et laitan koton viestin marikalle sitte mitä kävi. No jossai vaihees Anna ilmestyy siihe ja se käskee mu soittaa marikal. Marika ol siis soittan Annal ja ny sit se o hakemas mua. Onneks olin viimine oppilas ni oli sitte iha täyspitkä tunti:D Kai?

Että fail!

Täl viikolla sitte o jos jonkunmoista tapahtumaa.

TIISTAI:Yhteisharkat tanssikoululla
KESKIVIIKKO:Yhteisharkat tanssikoululla
TORSTAI:Kenraaliharkat rauma-salissa
PERJANTAI:Kampaaja(888
LAUANTAI:Kolmet tanssinäytökset

Et jee! Mut ei sen puolee, onpaha jotai tekemist. Ja voinhan ain lukee ruotsin kokeesee... -.-''

Mut ei muuta, moro!

~Eeva