DAY 25 - A FIRST

Oletan että tässä on vapaa valinta, joten puhutaan nyt ensimmäisestä keikasta jossa koskaan kävin. Eli PMMP Unajassa 15.8.2009

AH SITÄ PÄIVÄÄ!


Olander tappaa mut ku laitoin tän tänne. Pikkulissut vuosimallia -09 JA MIKS OLANDER NEITI 155CM NÄYTTÄÄ YHTÄ PITKÄLTÄ KUIN MÄ??

Fiilis oli ennen keikkaa sanoinkuvaamaton. Kotona vaan pompin ympäri ämpäri ja ihkuttelin sitä non-stoppina. Keikkapaikalla olin ihan leija: "MÄ KÄVELEN SAMALLA MAALLA KUIN PEMUT!!" mut ei ola sen parempi ollu: "ME HENGITETÄÄN SAMAA ILMAA!!"

Päästiin hyvin eturiviin, niinku kuvasta näkyy porukkaa oli siinä vaiheessa supervähän. Ensin esiinty ns lämppärinä Petra, joka oli... Säälittävää. Siis ei muuten, mut ihmisiä oli siinä sellane jotenki paksu eturivi ja kaikki odotti PMMPtä. Mut synty ainaki legendoi:
"SINGAHDA TÄHTIIN PETRA!!" Ei siit sen enenpää.

Kun Petra lopetti, alettiin sitten odottaa ihan muna huurussa. Odotus oli kuitenkin järkyttävän pitkä, ja siinä alkoi tulla jo kylmä. Okei, olin ihan jäässä. Kuitenkin asiat muuttu mielenkiintoisiksi, kun pemuille alettiin järjestellä sitä lavaa. Lavalla pyöri tuttuja henkilöitä, olin meinaan lukenut ja selannut tämän läpikotaisin monet kerrat:

Lavalla seikkaili loppuvaiheessa myös bändin poikia, ja Heikin astuessa lavalle mä ja Ola taidettii ihan vähän sulaa. Okei vähän enemmän kuin vähän:D


Heikki "Kelju" Kytölä<3

Lopulta odotus palkittiin, ja yleisölle (jota oli jo kertynyt kiitettävästi) ilmoitettiin että tästä se lähtee. Otin koko jutun videolle, ja huh kylmät väreet menee vieläkin. Eli aloitusbiisi oli Kuvia ja siinä videolla kuuluu kun hihkasen Olalle et "HEI TÄÄ ON KUVIA!!" Olan ilme oli sellane "No shit?"

Koko keikka oli ihan sanoinkuvaamattoman mieletön, ei sitä voi paremmin kuvailla. Meininki parani kun silloin alltimefavourite pärähti käyntiin: PÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄT SOITTAAAAAAAA!! Joo tykkäsin siitä sillon enemmä ku koskaan. Itseasias just -09 kesällä se biisi aukes mulle, ja ei sen mahtavuutta vaan voi tajuta kukaan joka ei oo kuullu sitä livenä. Hitto mitä energiaa, hitto mitä esiintymistä, hitto mitä huutoo. Mut paras kohta oli silti kesäkavereissa(joka btw on mun ja Olan biisi). Oli kohta jossa lauletaan:
Sinä olet sellainen,
ihan siinä lähellä,
olen reppuselässä,
sinä ymmärrät minua!
ja Paula on siinä ihan meitä vastapäätä polvillaan lavan reunalla, osottaa mua sormella, kattoo silmiin, hymyilee, ja laulaa tota. Emmä voi sanoo muuta kun... ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Keikan loputtua (viimeisenä vetona Joku raja!, olin niin eufoorisessa tilassa et leijuin vaan enkä muista siitä mitään kuin että ne sano ettei ne haluis vielä lopettaa ymsyms) ostettiin meikälle fanipaita ja lähdettiin metsästämään nimmareita, jotka, oi kyllä, me saatiin. Kuolin ehkä kun kotona katsoin sitä mun PMMP kirjaa ja tuijotin niitä nimmareita ja koitin tajuta et ne on ihan aidot. Voi sitä fanitusta.

Niin no siinä oli sitten sitä ekaa keikkaa, tulipa pitkä teksti:D

 

Eli siis mun piti postata kesäisiä kuvia, niin yritetääs nyt päästä tähän aiheeseen:D

Pyörätiet on vihdoin sulat, joten polkeminen on vaivatonta ja poljin kouluun about kymmenessä minuutissa sen talvisen vartin/kahdenkymmenen minuutin sijaan. Ensimmäisenä oli liikkaa ja JUHHUUU kuntotestit! Ihan hyvinhän ne meni(: Sitten oli matikkaa ja sen jälkeen ruokailu. Tämän jälkeen suunnattiin bussiin joka vei pariksi tunniksi Botniaan, jossa haisi. No saatinpaha munkit. Koulussa oli vielä enkkua, jossa meinasin kuolla nauruun, kun pelattiin jotain ihme peliä, missä piti aina ruudun ohjeiden mukaan esittää parille kysymys johon tämän piti vastata. No ei siinä vielä mitään, mutta mun pari oli Joni, joten vastaukset oli tätä luokkaa "So what is you name?" "öäää Pentti Paskahousu"

Illemmalla oli vielä pianotunti joka meni yllättävän hyvin! Aplodeja kiitos.

Eilen saatiin harkoissa kevätnäytöstiedotteet, ja mä olen viidestä näytöksestä neljässä. Yhdessä näytöksessä on kylläkin pelkkä afro mut ei se mittöö:D Viimeisessä näytöksessä onkin sitten mun kaikki viisi tanssia, ni tylsää ei tule!:D

Mut nyt niihin kuviin! Tänään nyt vaan oli niin kesäfiilis ni ruokitaan sitä nyt sit vähän lisää:


Eeva ja ripari

Kiinnostuneet rippikoululaiset

Ripari, viimeinen päivä ja Fröbelin palikat (tästä kyseistä tilanteesta lähti jännittävä vaihe mun elämässä, toiset tietää siitä häpeästä, toiset ei:D)

~Eeva