DAY 10-YOUR SIBLINGS

Uu jea, siskoni Anna. Meillä on 5 vuotta ikäeroa, ja se on siis 20v.

Me ollaan samannäkösiä mutta ei kuitenkaan. Annalla on NÄIN isot posket ja lyhyet vaaleat hiukset. Mulla on suht normaalit posket ja piiitkät ruskeat hiukset. Annalla on blondattu, mulla värjätty. Pituus melko sama, mutta vaatetyylikin aika erilainen, tai sitten ei. Riippuu päivästä.

Luonteessa löytyy tosi paljon eroja. Anna lukee kirjoja 24/7, mäkin luen mutten koko aikaa, vain sillon kun on sellanen olo(esim aina lomalla kirjoja tulee kahlattua melkein aina kun on aikaa). Mulla menee hermot helposti. Saatan pyytää apua, mutta ärsyynnyn heti kun joku sitä antaa ja olen sillee "joojoo!!!" ja koitan mitätöidä sen toisen puheen. Ärsyttävä tapa joka ärsyttää itseänikin, mutta kun joku ihan oikeesti alkaa ottaa päähän siitä on vaikea päästä eroon. Anna taas on vähän säyseämpi. Annan huumorin taju on ihan täysin erilaista kuin omani, ja siksi usein joko vähän naurahdan sen jutuille, tekonauran, tai olen hiljaa. Välillä ne kyllä ihan naurattaakin, onneksi.

Kuitenkin yhtäläisyyksiäkin on, esimerkiksi musiikkimausta löytyy monia samoja artisteja.

Tämä nyt näin lyhyesti, kun piti tännekkin jotain välillä päivittää.

~Eeva