Huomenta!

Mä olen vaan ihan überleija tästä pohjasta! Ei se mitenkään ihmeellinen ole, ja valmispohjat on tavallaan hienonpia. Mut kuitenkin, tää on mun itetekemä! Wee!

Noniin, ehkä voisin kirjoitella taas jotain asiaa.

Olin eilen Elinan kanssa kaupungilla. Lähettiin vesisateessa klo 16.30 polkemaan kaupunkiin päin, ja mentiin seppälään uitettujen koirien näköisinä. Elinan ei ollut tarkoitus ostaa mitään, se oli varannut rahaa vaan leffalippuun, oltiin siis menossa myös leffaan. Mä etin korkeavyötäröisiä shortseja, mutta löysinkin tunikan. Meillä oli varsin hupaisaa, lieviä lukihäiriö oireitakin ilmeni. Sönkättiin paidan kanssa jossa luki California dreaming jotain siihen suuntaan että "call if or nia...?" Ja yhdessä paidassa luki wish me luck, niin minä viisaana luen siitä että wish me fuck. Oho.
 No, sitten päätettiin että mennään jo iso-hannuun ostamaan liput siihen leffaan, eli Robin Hoodiin. Meidän piti mennä katsomaan karvaturrit vastakarvaan, ihan vaan Brendan Fraserin takii, mutta se oli dubattu suomeksi, joten.. Ei houkuta. A-teamissa oli kyllä paremman näköstä porukkaa(Elinan mielestä), mutta leffa ei houkuttanut mua yhtään. Päädyttiin Robin Hoodiin(joka mun mielestä kuulosti puhelimessa paremmalta). No kuitenkin, sitten mentiin viereiseen valintataloon mässyä varten(Ellu oli siihen sentään varannut rahaa). Eevan pakkomielle:Irtokarkit. Elinan pakkomielle:Kartanon perunalastuja. Sitten takas iso-hannuun. Leffa alkaisi 19.45. Kello oli 17.45. Eli istuttiin siellä turisemassa tyhjässä iso-hannussa pari tuntia. Sitten alkoi leffa, mä sönkkään jalkojeni kanssa. Robin Hoodin näyttelijä tuli koko ajan paremman näköiseksi, jostain syystä, ja mä naureskelin siinä lopussa vähän kaikkea. Elinakin repes yhtä slowmotion kohtaa. Loppujen lopuksi leffa oli ihan hyvä, ehkä parempi jos sen katsoisi toisenkin kerran. Leffa loppui kymmenen aikoihin, ja kotiin(:

~Eeva