Olinpas eilen Elinan kanssa kattomassa ton Tim Burtonin Liisa Ihmemaassa, ja ai hemmetti se ol loistava! Mul ei ollu odotukse mitenkää kovi korkeel, ku arvosteluis ol kolmee tähtee tullu, mut oi jessus, eka minuutti, ni mä olin melko myyty! Se oli ihan älyttömän upea, koko leffan ajan jakso keskittyy, eikä siinä ollut mitään teennäistä, aivan täydellinen!

Siinä oli vähän sählinkiä leffateatterin puolesta ennen kuin päästiin saliin, eli miinukset siitä! Mutta kyllä me sitten 3D lasit saatiin ja päästiin istuskelemaan(:

Edustan niin kuin aina!

Tänää käytii äidin kans ostaa mulle siniset Converset(mul on siis jo punaset), synttärilahjaks jo nyt, ku ne oli tarjoukses:DD Eli saan ne sit toukokuus!:D Mut tämse, oon iha in love!


*kuolaa*

Eli ens kesänä mut voi sitte pongata jo sinisissäki kengissä, tätä enne valikoima o ollu punane, valkone, vihree ja musta:D

Wilma tulee tänää meil yöks(jos oon oikein ymmärtäny) ja ootan innolla, luvassa kokkausta... :D

~Eeva