hellurei!

DAY 13-THIS WEEK

Maanantai

Heräsin Olanderilla, kun sunnuntaina olin rahdannut kamat ja kamppeet sinne ja jäänyt yöksi. Yöllä keskusteltiin sitten järkeviä ja ei niin järkeviä, ja päätettiin että meistä tulee blogijulkkiksia. Eli siis matkanne suuntaa tämän luettuanne: www.vatipaat.blogspot.com

Kun lähdin sieltä, seikkailin pitkin poikin raumaa. Mulla oli siis pyörä huollossa, joka mun piti hakea kotimatkalla. Muuten sujui ihan hyvin, mutta siellä ei käynytkään kortti, kun se kone oli rikki. No lähdin sitten etsimään automaattia että saisin käteistä. Astuin liikkeestä ulos ja tajusin ettei mulla ollut pienintäkään aavistusta minne menisin! Seikkailin sitten kaupungissa noin kolme varttia, vaikka olin liikkeessä juuri vakuuttanut että "ei mulla mee kauaa, tuun iha just takasi". Löysin sitten sellaisen lopulta, ja sain rahaa, ja sain pyörän.

Kotona tein leivän ja lähdin heti Maikun ja Bellan kanssa lenkille. Leivän söin matkalla:D  Höpistiin siinä sitten kaikenlaista ja mentiin viimeiseksi Maikulle. Sinne saapuivat sitten Laura (12) ja Veera (10), eli Maikun serkut ja mun kummitädin tyttäret. Pelattiin Cluedoa, kunnes Laura kyllästyi ja kertoi kaikille kuka murhaaja oli ja että Veeralla oli rasti siellä ja siellä. Tämän jälkeen Laura kertoi elävästi miten 'oranssit klöntit' (appelsiinit jotka olivatkin klementiinejä) tuodaan suomeen. Pähkinänkuoressa kaikki tapahtuu näin:

  1. Egyptiläinen mies saa yhden pussillisen niitä toiselta egyptiläiseltä mieheltä
  2. Egyptiläinen mies menee veneeseen johon mahtuu vain hän ja yksi pussi oransseja klönttejä (jos hän ottaisi mukaan kaksi hän saisi potkut)
  3. Veneessä hän soutaa halki mannereuroopan suoraan suomeen
  4. suomessa ne myydään
  5. kun se joka ne on ostanut heittää pussin pois, egyptiläinen mies kaivaa pussin yöllä roskiksesta
  6. sitten hän vie pussin takaisin egyptiin soutaen halki mannereuroopan
  7. siellä hän saa siitä pussista rahaa ja heti uuden täyden pussillisen oransseja klönttejä ja sama toistuu

Mulla on sellanen olo ettei Laura ollut ihan miettinyt tätä loppuun asti, pussissa mm. luki että valmistusmaa Espanja...

TIISTAI

Tiistaina katsoin sinkkuelämää. Melkeen koko päivän.

KESKIVIIKKO

Elina oli meillä, ja leivottiin korvapuusteja ja katsottiin Scary movie! Oioi oli oikeen mukavaa, vaikka osaa pullista ei voideltu ja voipaketin korjaamista varten ei ollut jesaria ): Mut pullat oli oikeen hyviä, ja hajoiltiin leffalle:)

Illalla menin Maikun ja Bellan kanssa lenkille, ja naurettiin Bellalle joka kuulosti ihan ankalta. Datasin (demitin) viiteen.

TORSTAI

Dängdäng päädyin menemään Maikulle yöksi. Päivän aikana sattui ja tapahtui, kirjaimellisesti, mutta mulla oli ainakin pääasiassa oikeen kivaa:D Vaik Maikku onki sellane rähmäkäpälä... Kuvamateriaalia ei ole.

PERJANTAI

Heräsin Maikulle (big suprise) ja suunnattiin Bellan kanssa lenkille. Lähdin kotiin joskus kahdeltatoista. Kotona käydään äidin kanssa kaupassa, ja siellä äiti nauraa mulle kun sanon että henkarit on söpöjä.  Aloitan myös kukkakaupassa vuoden mittaisen karkkilakon, ja jos se toimii, saan siitä jonkin näköisen rahallisen korvauksen palkinnon. Illalla lähdetään syömään entisten naapureidemme luo, ja on ihan mukavaa. Söin karkkeja.

LAUANTAI (tänään)

Lähdettiin äidin kanssa hiihtämään aamulla, muuten olen tylsistynyt koneen vieressä. Aloitin uuden karkkilakon.

Huomenna mennään Hannan kanssa piknikille, jeeeeeeee!

En odota koulun alkua.

~Eeva