Moi!

Tänään heräsin auringonpaisteeseen, eli hyvä aamu. Aivan loistava tunne, täydellinen lauantai. Ilman lunta olisi ollut kesä. Kävinkin tossa ulkona vähän kuvailemassa(itseäni).

Mulla on sen verran kiva fiilis tänään, että mä sepustelen jotain mun kavereista!


ELINA on ihan paras ja mun paras kaveri. Se on myös karhukaveri, tuplaweeweli, systaHH ja sillee. Et ily vaa, oot paras(:


HANNAn mä oon tuntenu aina, leikkipuistossa tavattiin, mä olin tyranni ja heitin sitä hiekalla. Se o iha pelastaja ja mä ilytän sitä iha oikeest(:


MARIA on iha fretti ja mun fretti. Se o ihana ja hauska ja mahtava ja sopivasti sekopää(: Aeva ihana, loistava, kiva, semmone Maria!


MAIKKU on mun ruotsinprinsessa, ja kaks vuot mua nuorempi. Iha sama, ku frendei ollaa, hyvii sellasii. Aina ollaa tunnettu, eikä kaduta.


WILMAkin on mun vanhinpia kavereita, meidän äidit oli parhait kavereit, taitaa ol vieläki. Eli juhannukset ja uudetvuodet sun muut vietetään aina yhdessä, kesällä ollaan riparillekkin menossa yhdessä. Wilma on kivajaihanajakaikkee(: Ja se tulee tänään meille(:


MARTTA on aivan ihana! Nään sen huomenna kun se tulee käymään, sen anoreksia on siis taas nostanut päätään ja se on sairaalassa)': Mutta huomenna nähdään, on ihana!!

Semmosia, mulla on muitakin NÄÄÄIN hyviä kavereita, mutta tässä nyt nämä(:
~Eeva