Hellou!

Tänään kiroten lähden pipot yms päällä klo puoli kahdeksan kohti otanlahtea, kaks ekaa tuntia liikkaa siellä. Ulkona ei olekaan niin kylmä, joten liikkatunnista tulee ihan kiva! Oli jalista, ja meidän opettaja nauro ittekkin kun ei osunut välillä itsekään palloon:D Meidän joukkue hävisi, mukana Marian kaksi omaa maalia(häviö siis meille:D).

Tämän jälkeen palattiin koululle, ja taas Hannaan voi luottaa, tyhjennettiin sen juomapulloa, niinkuin aina liikkatunnin jälkeen koululla(: Oh we are true friends! No matikka... Niin siis mun aivot ei taas riittäneet, minkäs teet. Laskettiin ympyrän pinta-aloja, ja sana "pii" on mulla yhtäkuin mitä murmelia?

Ruokailu-->opo. Oi saaaaaaaaaaaakeli ei oo mun lempiaine. No tunnin jälkeen varasin ajan opon kanssa keskustelulle, odotan innolla. Se on nyt sitten torstaina 12.15. äikän tunnilla, tsajajaajjaja.

Nyt ulkovälkkä ja sataa. Me rynnitää pihan läpi seiskojen katokseen, ja kun kello soi, päätetään juosta takasin yhden opettajan, Jennin, sateenvarjon kautta. No se on nii mukava et päästää sen varjon alla ovelle(: Hihhii(:

Nyt oli bilsaa, en ollu tehny läksyjä, anteeks): Käydää ihmise biologiaa, ja täytyy myöntää, mun lempiaihe ei käsittele sukupuolielimiä taas viidettä kertaa. Kuitenkin oli ihan mukava tuplatunti(:

Sitten ruotsia. Kun tehtiin jotain tehtäviä, ja lagasin hetken ajattelematta mitään, Suominen kai tulkkasi sen "yhyyenosaamitäänitkenpian" katseeksi, se tuli siihen mun viereen sillee: "itku lähellä?" ja rupes kattoo mitä oon tehny et niiko auttais. Mä:"Hä? Mitä? Eiko ei oo lähel, ainakaa vielä!" Suomine hymyilee ja lähtee pois:D Suomine päivittelee meijä äänekkyyt, ja Eetu saa hienon idean: Jäädään koko luokka luokalleen, et Suomine joutuu kestää meit vielä! Suomine sano et se sais varmaa hermolomaa:D

Tunnin jälkeen jäädään parin tytön kanssa juttelemaan suomiselle, joka oli asiasta varmaan tosi iloinen. Meidän todellinen aihe jäi varmaan vähän pois kun höpistiin kaikkea muuta. Mut oli se silti kivaa:D

Kun poljin kotiin, sato rakeita ja vettä ja olin iha liko kun pääsin kotiin, aivan ihanaa!

~Eeva