DAY 04-WHAT YOU ATE TODAY

Aamulla vetäsin omenan. Koulussa oli hernesoppaa, näkkärii ja vettä. Koulun jälkeen söin omenan. Kun tulin seuraavan kerran kotiin söin leivän ja join kuumaa mehua. Oonpa syöny vähän! No, vielä kerkee korjaa virheen.

Tervehdys.

Kui kipee olo voi olla?

Mittari näytti koulun jälkeen tasan kolme seiskaa, eli lämpöö. No, menin pianotunnille kuitenkin, vaik sen kyllä huomas, olin ihan väsy.

Mä en voi olla kipee. En voi, en haluu, en pysty.

Huomenna on enkun koe ja meil on maikun kans maailman parhaat suunnitelmat.
Torstaina on jazzin yhteisharkat.
Perjantaina on riparikokoontuminen meriristissä(iha viralline, meidän pappi järjesti sen, "kesän huippuleirille". Et repikää siitä.)
Lauantaina perheen keskeiset pikkujoulut.
11.12. mummu 80v ja toiset yhteisharkat
12.12. turkuun kummitädin luo

Plus koulussa on mielettömästi vaihteen vuoksi kokeita, ja jos en tee niitä ennen lomaa en saa todistusta. Jazzissa on yhteisharkkojen lisäks kenraalit ja näytökset. Fuuuu-

Mä en jaksais tehdä mitään. En yhtäääään mitään mikä liittyy kouluun. Se ei vaan kiinnosta. Fysiikka on mulle hepreaa, matikassa funktioita ja olen ihan hukassa, äikässä kielioppia ja mun tieto siitä on aika pieni, ruotsi on ruotsia eli huhheijaa jag heter peter och ja tycker om pojkar, yhteiskuntaoppi tuntuu välil ihan sairaan hankalalta, opo on yhtä turhaa kuin ennenkin, bilsaa ei jaksa millään opetella... Lista jatkuu ja jatkuu. Sitte musiikissa täytyy harjotella joulujuhlaan ja näytelmässä ja elokuvassa samaten(vaikkei siitä mitään tulekaan, kiitos kaikkien rakastaman opettajan joka on paska).

Mä en JAKSA.

Varsinkaan alkavassa kuumeessa. Onneks on särkylääkkeet, ehkä pärjään niiden kanssa..

~Eeva

P.S. Koulus oli tänään teemapäivä, aiheena menneisyys. Mä ja Elina oltiin ainoot ketkä ol pukeutunu meidän luokasta. Koko koulusta taidettiin olla (opettajien lisäks) parhaiten panostaneet, kun taisin nähdä joku 10 ketkä olis ylipäätään pukeutunu. Kuvia sitten kun saan Elinan kännykästä ne pari.