Öitä(:

Olin tänää Wilman kanssa, etittii jostai pelto, ja otettii sen vieres kuvii. Se oli jäätävää. Harmiteltii et meil ei oo retkikeittiöö, ja mietittii et perjantain vois toteuttaa maailman tavallisimman wilman ja eevan yökylän:kokkausta ja leffoja. Se on nii perus et jos ois vähä enemmä perus se ois nii perus et ei sen enenpää vois olla perus. Mut hito kivaa silti!

Mua inhottaa, kun makaan sängyllä ja oon koneella, ja sänky loppuu keske, nilkoist asti on ilmassa. Tuntuu kauheen kylmältä, ja ihan ku joku vois ottaa niistä kiinni. Mun mielestä mun huoneessa turvallisin paikka on sänky. Jos laittaa yövalon, sänky on parhaiten valaistu osa huonetta, ja siinä voi nukkua ja laittaa silmät kiinni jos pelottaa. Jalkojen ei tarvi paleltua lattialla.

Ajattelin valvoo melkee koko yön. Hanna ja Ola lupas olla mesessä seurana, oon kiitollinen. Me juoruämmäillään, kirjaimellisesti. Spekuloidaa muide ongelmii, mut vaietaa omist. Ollaa ku iha sellasiikaa ei ois. Välil sillee o iha kiva olla. Esittää et kaik o hyvi, vaik sisäl kuohuu. Mut välil taas se o viimine asia mitä haluis tehdä.

Oon kai huomenna Annen kanssa, Anne on kiva. Annella on hyvät jutut, ja sen tilannehuumori on loistavaa. Sen kanssa on helppo olla, kun päästään hyvin juttuun. Alussa on vähän nihkeetä, mut ei mee kauaa, kun juttu alkaa luistaa. Sitä paitsi meitä yhdistää rakkaus Gossip Girliin, varsinkin Chuckiin ja Blairiin. Juteltiin niistä koko matka seitsemisestä takaisin koululle.

Ajattelin yrittää ysillä koulussa ihan oikeasti. En haluaisi tulla tietenkään ihan hulluksi koulun kanssa, mutta jos en muuta voi niin en voi. Aion lukea kokeisiin enemmän kuin ennen, mä en halua saada seiskoja mistään. Ja jos enkku ei ole kymppi, eikä Hannalla ole uskonto, mä menen Hannan seuraksi huutamaan kevätjuhlan jälkeen Sepolle(uskonnon opettaja) ja se tulee mun seuraksi huutamaan Suomiselle. Tai voi olla että mun tapauksessa itkemään.

~Eeva