DAY 17 - YOUR FAVOURITE MEMORY

Mun lempi muisto on sen verran henkilökohtanen, että en julkase sitä täällä:) Mut laitanpa tähän kuvia joihin liittyy ihan mielettömiä muistoja!


Hannan rippijuhlat

Ystävänpäivä seiskalla

Hannan yllätyssynttärit

Karvatti 4

Reissu Tildan mökille

Kesät Maikun kanssa

Reissu Marian mökille

Narvin leiri

Seiskaluokka

Pinkin keikka


PMMPn keikka (pemut ekaa kertaa livenä jeaaa!)

Kummitäti 50v

 

Moro!
Elikkä huomenna lähdetään Messilään ja rahdataan Elina mukaan, oi että mä odotan sitä! Mun pitäis olla just nyt pakkaamassa, mut olen taitavasti lykännyt sitä pitkin päivää.. Oon tässä kuunnellut Avril Lavignea, ja huomannu miten paljon asiat on muuttunu. Maikullekkin ilmotin jo, että kun pian muutetaan kuitenkin pois kotoa(kuka sitä tietää kuinka pian mut silti) ja elämä muuttuu, ni meidän täytyy jättää tonne vanhaan kunnon perämetikköön muisto ittestämme, eli ens lauantaina joku puu saa tatuoinnikseen meidän nimikirjaimet tai jotain, katotaan mitä keksitään.

Hiihtolomalla on luvassa myös joku päivä jonkun näköinen tyttöjen ilta, ainakin pitäisi olla, tarkempaa ajankohtaa ei ole sovittu.

Sain eilen maailman hämmentävimmän kaveripyynnön Facebookissa. Ei siitä sen enenpää paitsi että nyt kadun asioita ja haluisin tehdä vaikka mitä typerää. Nii ja oon muutenki ollut vaan ihan sekasin siitä lähtien. Joku vois tulla ja lyödä mua niin ehkä näkisin maailmaa taas selvemmin. Ja jälleen kaikki johtuu Facebookista. Aika naurettavaa.

Yritin katsoa tänään netistä kesätöitä huonolla menestyksellä. Äidin mukaan mun täytyy hakea niihin mihin pääsen, ei niihin mihin haluan. Kiitti äiti tuesta.

~Eeva