Moikkelis koikkelis c(:

Eli jatketaan...

Keikka siis loppu, ostettiin mulle siitä semmone hieno musta fanipaita, se ol siis t-paita, mis luki isol se PMMP ja sen alapuolel veden varaan sillee pienemmäl. Eli mainostan nyt sitte niitte uusint levyy ku pidän sitä.. :D

Sitte rynnättiin ettii jos jostai vois ehkä saad nimmareit. Löytyipäs paikka missä näkyi olevan ihmisiä. Siinä oli semmonen aita, ja porukka tönötti siinä. En nähny kunnolla ku siin ol toisel puolel just muhu päi semmone tosi kirkas lamppu, mut päättelin äänest et ne ol siin. Hahaa, sit katoin tarkkaa ja näin et ne men niitte autoo. Porukka ol tyyliin "EI ÄLKÄÄ MENKÖ NIMMARIIIIIIIIIIIIIII" Ja sit näin et ne tuliki sielt ulos ja ol sillee no äkkii sitte:D Niil ei ollu kynii eikä mitää, ja MIRA KIRJOTTI MEIJÄN ANNAN KYNÄLLÄ NIMMAREITA. Vittu mikä leija minäki. Mul ol siis se mun PMMP-kirja ja sain siihe kummanki nimmarit. Mira ei olis aluks antanu yhteiskuvii, mut sit Paula anto ja seki sitte anto:D Olin iha leija. Ja oon edellee.

No sitte lähettii kotii päi, ja todettii et ei hemmetti, taidetaa seurat niitte autoo!! Seottii:D Kyl seki sit kadotettii:D

Eli nyt mul on yhteiskuvat ja nimmarit JA WIIIII oon iha leija(:

Tämmöset kuvat:

1250516926_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Med Paula((:

1250516994_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Med Mira((:

Joo Miralla on silmät kii, ei voi mitää:D

Ja sit ne nimmarit(:

1250517158_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Semmottii(:

Nii ja tossa ny näitte sitte muaki, ei oo enne näkyny. Jännää.

KEHTAAKKI KOPIOIDA!!

Mut nytte o hyvä fiilis ja paremmaks ei muutu!

Heihei, ei mulla muuta!

~Leijanne, Eeva