Niinkuin otsikosta voi päätellä, olen tehnyt suuren saavutuksen onnistuessani luomaan blogin! Aplodeja kiitos! No joka tapauksessa, kerron nyt ensin hiukan itsestäni, jotta olisi hiukan helpompi ymmärtää jaarituksiani.

Eli nimeni on Eeva, olen 14 vuotias ja harrastan jazz tanssia ja pianon soittoa. Pianoa olen soittanut ainakin 6 vuotiaasta, tanssin aloitin kuudennen luokan alussa(nyt olen menossa kasille). Olen harrastanut kilpavoimistelua neljänteen luokkaan asti, koko viimeisen vuoden vihasin sitä. Aloitin voimistelun hyvin pienenä satujumpassa. Eli tanssi sujuu ihan kohtalaisen hyvin mielestäni, pitäisi kyllä vähän notkeampi olla. Tulen luultavasti jaarittelemaan esiintymisasuista sun muista, jos en muuta keksi.Piano on sinänsä helppoa, mutta pakko myöntää, nuotit löytyvät usein lattialta jonne ne heitän hermostuessani. Tykkään pitkistä kynsistä, mutta pianon soitossa ei saa olla pitkiä kynsiä. Siksi siis lomat ovat ihania, kun saan kasvattaa kynteni!

Tykkään myös lukemisesta, lomilla kirjoja menee kuin irtokarkkeja! Parhaita ehdottomasti ovat Harry Potter - sarja(J.K Rowling), toisella sijalla onnellisesti vampyyri-saaga houkutus(Stephenie Meyer). Kolmantena hymyilee Ingo(Helen Dunmore) - sarja. Katson myös aika paljon telkkaria(kyllä, tanssijahan minä) ja suosikkisarjojani ovat Pako, Greyn Anatomia, Gossip Girl, O.C. ja monia muita.

Musiikkimakuuni kuuluu ties mitä, ikisuosikki on PMMP. Kaikki laulut taidan osata ulkoa. Kuuntelen myös Avril Lavignea, Anna Abreuta, Amy Diamondia, Ashley Tisdalea ja sen sellaista. Ikuinen popittaja siis.

Kirjoittelen melko paljon, varsinkin jos on mielenkiintoinen aihe. Siksi siis jotkin blogimerkinnät saattavat olla melko pitkiäkin. Varautukaa myös lyhyisiin, sillä joskus ei vain pysty. (Toki liian hapokasta) Kirjoitan vähän kumpaakin, kirjakieltä ja puhekieltä. Ei tule yllätyksenä jos kiroilen, pahoittelen sitä.

Olen melko sosiaalinen, onnistuin saamaan yhdessä lukuvuodessa itselleni yhden uuden ihanan ystävän, joka on sinänsä jo aika hyvin, sillä harvoin löytää ihmistä, johon tietää varmasti luottavansa, ja kun löytää, sitä ei heti voi tietää. Vanhimpia ystäviäni on Hanna, Wilma ja Sonja. Luottofrendit. Hedda on nyt tämä uusin. Martta oli lähes koko kuudennen luokan sairaalassa eri kaupungissa sairaalassa. Se taisi jättää aika moneen, myös minuun, pysyvät jäljet. Se myös lähensi minut Marian kanssa. Maikku(Marjaana) taas on nuorin ystäväni, kaksi vuotta minua nuorempi. Hänet yleensä luokittelen parhaaksi ystäväksi, vaikka kaikki kaverini ovatkin samalla tasolla. Katsokaas kun hän on eri ikäinen, muut ystäväni eivät tunne häntä. Hän on ulkona muusta porukasta, joten hänet voi luokitella erikseen jos tiedätte mitä tarkoitan.

Minulla on ruskeat hiukset, värjätyt joissa etutukka, oikea väri on maantien harmaa. Olen omistanut silmälasit 2. luokasta, nyt on menossa neljännet. Silmät ovat melko vihreät, ruumiin rakenne hieman tukeva. No, melko tukeva, mutta samapa tuo, kun en kuitenkaan ylipainoinen ole. Olen n. 170cm, vähän vajaa. Korvareiät on, muita lävistyksiä ei ole. Tyylini on aika perus, koulussa yleensä farkut, kesälomalla lökärit tai muuta vastaavaa. Hameitakin löytyy. Paitoja on aika paljon laidasta laitaan. Tykkään isoista korviksista, mutta pienet söpötkin käyvät. Kaulakoruja en paljon käytä, mutta jos käytän se on yleensä aina sama, hopeinen sydän, jonka "nauha" on aika suuri ketju.

1247160575_img-d41d8cd98f00b204e9800998e semmonen.

Eikai tässä paljon muuta, kerron jos muistan jotain(:

~ Eeva