Day 01 – Introduce yourself
Day 02 – Your first love
Day 03 – Your parents
Day 04 – What you ate today
Day 05 – Your definition of love
Day 06 – Your dreams
Day 07 – Your best friend
Day 08 – A moment
Day 09 – Your beliefs
Day 10 – Your siblings
Day 11 – What you wore today
Day 12 – What’s in your bag
Day 13 – This week
Day 14 – Somewhere you've always wanted to go
Day 15 – Your day
Day 16 – Your favourite movies
Day 17 – Your favorite memory
Day 18 – Your favorite birthday
Day 19 – Something you regret
Day 20 – This month
Day 21 – Another moment
Day 22 – Something that upsets you
Day 23 – Something that makes you feel better
Day 24 – Something that makes you cry
Day 25 – A first
Day 26 – Your fears
Day 27 – Your favorite place
Day 28 – Something that you miss
Day 29 – Your aspirations
Day 30 – One last moment

Tän haasteen toteutan, mut en kyl kirjota sitte joka päivä:)

Ja edellisen postauksen poistin, se oli asiaton ja turha.

DAY 01 -INTRODUCE YOURSELF

Elikkä siis nimi on Eeva ja ikä 15 vee. Oon syntyny toukokuussa kymmenes päivä ja se on hyvä päivä koska sen muistaa.

Mulla on luonnostaan maantienhiekkahiukset, mut ne on värjätty aika tumman ruskeeksi. Mulla on myös lasit, käytän piilareita vaan "erikoistilanteissa".

Pukeutuminen on aika Eevamaista, kaikilla on siitä oma mielipiteensä, ja turha sitä mun on nyt ruveta selittämään.

Mä harrastan tanssia ja rakastan sitä! Pienestä pitäen mun mielestä on aina ollut kivaa hypätä ryhmän kanssa esiintymislavalle ja hoitaa homma kotiin. En välttämättä julkisuuteen haluaisi, mutta silti, joskus kun ihan oikeeseen musikaaliin pääsis! Muutenkin musiikki on lähellä mun sydäntä, soitan nimittäin pianoa, ja laulan milloin vain haluan. Enkä mä nyt ihan paska kummassakaan ole. Luen myös kirjoja aika paljon, ja omista kirjoituksista on tullut ihan hyvää palautetta. tänne blogiin kirjoitan välillä aika sekavia ja huomaan sen kyllä itsekin, eli tarinat onnistuvat paremmin. Ja kun kuvaan omia tunteita jollekulle, se tapahtuu usein tekstareina tai mesessä tai facebookissa tai jossain missä voi kirjoittaa, koska en oikeen osaa puhua niin "todenmukaisesti".

Ärsyynnyn aika helposti ja välillä aika pienestä, ja saatan olla tosi vittumainen silloin. Tavallaan aina jaksaisin riidellä maailman tappiin, mutta kuitenkin aika vahva ääni ilmoittaa että lopeta jo, toi on lapsellista. Mä voisin nimittäin kaivaa viisi vuotta vanhatkin jutut ja kertoa niiden avulla miten paskamainen se toinen on ja miten fiksu ja mahtava itse olen. Niinpä, ketään ei oo täydellinen.

Ja yksi asia mikä saa mut kiehumaan joka ikinen kerta: pakkomielle täydellisyyteen.
"Minkä sait enkun kokeest?" "EN KERRO!!!" "No kerro ny!" "Enkä! Se on nii huono!"
Hieno juttuhan se on jos haluaa menestyä, mut kai sitä nyt täytyy tajuta että kympin saaminen on siis sitä ettet tee mitään virheitä. Kaikki tekee elämässä virheitä, miksei kokeissa? Ysi on kiitettävä, tosi hieno juttu kyllä, muttei nyt pakollinen. Kasi luokiteltu "hyväksi". Missä välissä kasi alkoi olla paska numero?
"Se sai kasin." "No sehän on iha sairaan hyvä tost kokeest!" "NO EIKÄ OLE OLKAA NY HILJAA!"
Eläkää välillä ihmiset!

Näistä jutuista voi varmaan päätellä että mun mielipiteetkin on aika vahvoja.

~Eeva