Iltapäiviä(:

Vaihdoinpas sitten tuotaa pohjaa kun tylsistyin vanhaan, tämä on paljon mielenkiintoisempi(:

Koulussa sitten kävi vähän mitä sattuu, pidän ne jutut ihan itselläni. Ruotsin sanakoe meni ihan hyvin, niinkuin otsikosta näkyy:D Ja joo, osaan kirjottaaki sen:cykeluthyrning. Oonpas taitava.

Jazzissa säädin omiani, meni aika lailla kaikki melko perseelleen. No, keep smiling:) Antaa palaa vaan, vedin sitte omiani ja nauroin.

Eilen kuitenki totesin etten voi enää jatkaa niinku oon enne edenny. Antaa vaa kaikki anteeks, ku koht on taas sama juttu. Riidellää, sovitaa, ja alta aika yksikön ollaa taas lähtöruudus. Toistetaa vaan sitä samaa eikä edetä maaliin. Mut oikeesti haluu vaan pois siltä pelilaudalta. Muutenki oon aina eläny sitä samaa pikku satua, mis kaikki on lopuks hyvin, kaikki rakastaa toisiaan, ja on onnellisii. Paha saa palkkansa. Tietenki mä oisin se hyvis, ja saisin tahtoni mukaan. Mut nyt tajuu ettei se meekkää nii. Sadut on satuja, tää on elämää. Emmä voi elää niin et luulen et kaikki pysyy mun luona, ja kuuntelee mua, kun niin ei oo. Enkä mäkään voi kuunnel kaikkii ja toteuttaa niide toiveit, täytyy välil ajatel enemmä itteensä ku muita. Jos ihmine ei jaksa, ni ihmine ei jaksa. Et sä saa sitä jaksamaan. Voit auttaa sitä nousee jaloilleen, mut et voi olettaa et se käy heti. Ja hei, joskus suurint rakkaut on luopumine.

Eipä täs muuta, so long(:

~Eeva, jazznero