Mooi.

Otsikko taitaa kertoa kaiken tarpeellisen. Mulla on ikävä sitä tunnetta kun oli 60% varmuudel varma siitä et toinen tuntee samoin. Nytki mä juttelen sen kanssa, ja joka kerta kun sen keskustelu tuolla alapalkissa vilkkuu oranssina, sydän muljahtaa ja avaan sen heti ja sisällä mussa olento kiljuu riemusta ja tanssii kongaa. (Ja nyt se vasta tanssiikin, facebookista tuli sähköposti, oonko saanu kommentin? Moi oon nolife. Hö no en ollu saanu.) Meen viikonloppuna sellaselle seurakunnan yhen yön leirille narviin Elinan kanssa, ja se tulee sinne. Saan pelata sen kanssa twisteriä, se on niin tyhmä että haastaa mut ja häviää. Riparilla se koki häviön jo kerran. Ei sen puoleen, on se ihan hyvä vastus, pelattii 35 minuuttia ennen ku se murtu. Informoin sitten kuinka kauan se kesti tällä kertaa. Saatan kylläkin saada sydänkohtauksen liian lähellä sitä ja hävitä, mikä olis kyllä ikävää.

Vihaan menkkoja. Ihan oikeesti. Tänäänkin tanssitunnille täytyi asentaa tamponi, joka on siis maailman kamalin keksintö. Tanssissa tarpeellinen, mutta täyttä tuskaa. Ne ei vaan sovi mulle! Kun poljin, en pystynyt istumaan satulassa kun se sattuu niin saakelisti. Huomenna vielä uudestaan, ja lauantaina, kun siellä narvissa ihan varmasti mennään saunaan ja uimaan. Odotan innolla<3

Mä haluisin laittaa mun huoneeseen jouluvaloja ja kynttilöitä tunnelman luomiseksi. Teenkin varmaan sen. Pelkään tulta, ja varmaan aika harvoin polttaisin kynttilöitä, mut olis se kivaa. Edes ne jouluvalot. Kun menee nukkumaan ei olis niin pimeetä, kun pimeekään ei oo niin kivaa. Jouluisin mun huone on joulukoristeräjähdys, ja nypin jouluvalojen johtoja iltaisin irti kun ne tuo niin paljon valoa etten voi nukkua. Olis jo joulu, haluun leipoo pipareita ja tehdä lumienkeleitä.(oli muuten aika taktinen aiheen vaihdos) Haluun laittaa lämpimät kengät ja laittaa aamulla korvaläpät tietäen että pidän niitä vielä koulusta tullessa(nyt on aamuisin kylmä ja päivisin aika lämmintä ellei sada). Haluun tehdä joululahjoja ja -kortteja. Haluun ettiä omia lahjoja, haluan laulaa joululauluja. Ääh olispa joulu.

Kylläpäs mä haluan paljon.

~Eeva