Moro!

Ei mitää ihmeellisempää elämässä tällä hetkellä, hyvin pyyhkii. Pääsiäinen tulee ja ollaan loma ihan kotona. KERRANKIN! Vihdoin iha perus pääsiäinen, ettei mitään suurempia matkoja. Siis viime vuonna oltiin kiinassa(no joo, sitä en vaihtais mihinkään) ja sitä edellisenä oltiin kai himoksella? No kuitenkin, ollaan monet lomat aina jossain mikä on melko rassaavaa välillä. Nyt ei siis mennää mihinkään, ja oon siitä iloinen.

Ja hei, pysykää kanavalla chekkaamassa mun vehnätilanne! Vehnä korvaa tänä vuonna rairuohon!

Eilen istutettu, luonnollisesti vielä kovin epätapahtumarikas.

Torstaina meillä on hissan koe, eilen luin koko alueen, tänään selasin sitä. Täytyy vielä päntätä lisää. Tulossa on myös fysiikan koe, ja auta armias mitä siitäkin tulee.. Isii..?

Mä olen päättänyt vetää peruskoulun kunnialla päätökseen. Onhan tässä vielä ysiluokkakin, mutta haluan koittaa parantaa vielä numeroita. Mulla oli keskiarvo 8.6 ja haluan siitä jonkun ysillä alkavan, vaikka vaikeaa siitä todellakin tulee, mutta yritän. Enkusta haluan kympin niin kovasti että sattuu, ja silti tuntuu että teen sen eteen liian vähän. Mun pitäisi lukea enemmän kokeisiin ja tehdä läksyt huolellisemmin ja lukea sanoja ja suomentaa kappaletta ja viitata ja viitata ja viitata ja VIITATA!!  Musiikistakin olisi kiva saada kymppi, muttei se taida onnistua jos vain laulan. Ama tietää että soitan pianoa, mutten koskaan luokassa soita. No, se on mun filosofiaa, piano kotona, mikki koulussa.

Mäpä muuten keksin mitä haluan rippilahjaksi! Gerbiilejä! Meillä on ollut kaksi gerbiiliä, vipsu ja vippuri, mut ne kuoli ajat sitten. Mun sisko sai ne synttärilahjaksi kun se oli 11, eli meillä olis jo häkkikin valmiina, ja tietoa niiden hoidosta. Esittelin ideani jo isälle, mut se ei innostunut, angst. Täytyy vaa perustel paremmi äidil ja sillee(: Ja jos rupee miettii, ni gerbiilithä on jotai 15-20e(nii lemmikis luki) et jos niit ottais kaks(ne o muute yksinäisii) se olis korkeintaa 40e eli alle viiskymppii! On se halvempi ku skootterit tai kännykät tai muut mun vaihtoehdot. Tietenkin on niide ruoka ja purut ja kaikki, mut kuitenkin. Annakin hoiti vipsun ja vippurin ihan yksin sen ikäsenä, kyl mäki hoitaisin, omasta mielestäni viisitoistavuotiaalla(vielä 14) on ihan kohtalainen käsitys millainen vastuu lemmikki on.

Eipä tässä muuta!
~Eeva

P.S.
"Kesäihastus, toisen hirvitys, mulle iloinen ajatus"