Eilen oli ihan mahtava päivä!!

Me mentiin ensin isän kanssa mummulle vaarin nimpparikahville, ja jelppimään jossain hommissa. Pääsin niiden katolle ja se oli kivaa(:

Sitten käytiin kaupungilla vaihtamassa mulle tekstariliittymä(JEAH) ja ostamassa Hannalle ruusu ja kortti. Isä sai idean että veisin lahjaksi mansikoita, ja niin mulla oli sitten lahjakin:D Hannalla oli siis kavereille rippijuhlat. Myöhästyin hiukan, mutta eipä tuo mitään(: Näin taas Elinaakin, kun sekin oli karvatista kotiutunut, ja silläkin oli tosi kivaa ollut. Oli suunnitelmissa että mä ja ola jäädään Hannalle yöksi, eli väki karsiutui koko ajan, mutta kaikki saivat nauttia mun ja olan hilpeästä seurasta:D


Elinaiseni(:



Illemmal oli enää jäljel mun, olan ja hannan lisäks konsta, ja me päästii olan kans konstan mopon kyydis korttelin ympäri, se oli siistii:D

Yölläkin oli oikeen mukavaa, hipsutettii:DD:D Eikä siitä sen enempää(: Mä lähden nyt Marien kanssa jonnekkin, moimoi!

~Eeva