Moikka!

Huomenna vappuaatto, jee! Kouluun pitää pukeutuu värikkääst, mä vedän varmaa jalkaa jokku leggarit ja sitä rataa. Sit illal tuttavaperheel murkinoimaa, ja sin tulee myös wilman perhe. Sit wilman kans mennää jatkoille wilmalle:D Saas nähdä mitä tapahtuu:p

Eilen illalla mä rupesin väsää läksyjä joskus yheksältä meijän keittiössä. Totesin et mä ihan oikeesti vihaan matikkaa, varsinki geometriaa, ja ruotsia mä en osaa. Mä suomensin yhtä kappaletta ties kuinka kauan, pääsin puol väliin, ja aloin itkee ku en tajunnu sitä. Äiti tul kotii joskus kymmenelt, ja ku itkin sil etten osaa ja en ymmär ja nii edellee, se suomens sen mulle. Tahatonta hyväksikäyttöä. No sit tänää koulus meinasin ruvet itkemään matikan tunnilla kun en ymmärtänyt (taas vaihteeksi) mitään. Totesin et en varmaa ees lue sit seuraavaan kokeeseen, ku paskaks menee kuitenkin. Katotaan pidänkö lupaukseni.

Menin koulusta Elinalle, enkä ollut kauaa, mut oli silti kivaa(: Tää on nyt tää teini ihkutus, mut en voi sil mitää! PARASKAVERI<3

Se on ärsyttävä, ihana, rasittava, upea, jääräpää, mahtava, paskapää, ilopilleri, maailmanloppu, mun karhu!

PMMP-Mummola

Kun olet itsekäs ja kakaramainen
ja heikkohermoinen, typerä nainen
Kun seinää kaksin käsin päällä hakkaat
Hei vatipää: sul on sisäinen trauma
märiset enemmän kuin kakaralauma

ja hengittämästä vihaisena lakkaat

Silloin olet minun kuva
minä olen sinun kuvasi
Silloin sinä olet
minun paskapäinen paras kaveri

Poljetaan, poljetaan kissoja katsomaan
vaikka ei mummolaa vuosiin oo ollutkaan
Aika vei meiltä sen
mummolan, lapsuuden
mutta ei meitä saa vanhenemaan

Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen

tai äiti Teresan sukulainen
jos joka sanasi ois kukkapuska
jolla pois pyyhittäisiin maailman tuska
jos lempivärisi ei olisi musta
olisit vain vieras muiden joukossa
et oma itsesi
Silloin jäisin yksin
teroittaisin teräväksi teräni

On kyyti ollut suhteellisen epätasaista
ja siihen voisin kommentoida:
ihan sama ihan sama!

Poljetaan silti vaan…

En tiedä, mitä maksaa tasaisempi kyyti
mutta omapa on syyni
Sanon: ihan sama ihan sama!

 

Elina oot ihana!

~Eeva