MOI KULTSIPUPPELIT!!!!

Eilen oli ihana ilta!!!

Mentii sinne keikkapaikalle siinä vähä enne kaheksaa Olanderin ja sisko Annan kanssa. Päästii sinne alueelle ja mentii suoraa aitaa kii. Tönöttettii siin sitte, ja puhuttii kaikkee epäilyttävää. Jännitystä ilmassa!!

Sitte Potter lasinen mies tul ilmottamaa et Petra esiintyy n. 20 minuutin päästä, sitte PMMP. Yleisö hurraa, vaik ei meit ollukkaa kovin montaa. Sit Petra tulee, ja no oikeestaa säälistä taputin, kun yleisöä ei ollu muutko iha pirun vähän, ja no, on semmosel tosi innostuneel yleisöl varmaa tosi kiva esiintyy. Vilkutinki sille ja se hymyili mulle ja katto mua hetke silmiin. On seki sit koettu. Sit se lopetti, ja ruvettii odottaa PMMP:t.

Meni ihan vitun kauan, mul tul iha sairaan kylmäki, mut sit lopuks ne tuli, ja yleisöö ol jo ties kui paljo! Kuvasin sen koko jutun ku ne tul sisää, alottivat Kuvia biisillä! Se oli jotai NIIN mahtavaa! Sit sen jälkee ne laulo lautturin, vaihto biisii ilman suurempii spiikkei. Sitte sen jälkee ne kerto et Miral o flunssa, et niil ol ollu kaks vaihtoehtoo. Et joko perutaa keikka tai sitte vaa toine ämmä laulaa. Että tällä keikalla laulaa sitte vaa yks ämmä! No kyl Miraki laulo ain välil, enemmä kyl Paula.

Sit jossai vaihees Mira men kyykkyy siihe laval ja huus "Jos järkkärillä ei oo muuta tekemistä ku haroo hiuksii ni nostaiks noi tikkaat tähän?" No ne nosti sitte tikkaat siihen ja sitte ne laulo pikkuveljee. Mira tul lavalt alas siihe aidan etee ja men mikin kans ja yleisö sai laulaa mukan. SE MENI MUN EDESTÄ SILLEE ET SE OL NOIN PUOLEN METRIN PÄÄSSÄ!!! Vittu oon leija!! Sitte se men takasi, ja Paula kysy sit jonku ajan pääst et "Aikooks nää tikkaat oikeesti ol täsä koko keikan?" Mira:"Joo, ne on kivat!" Paula:"No mitä mielt te ootte??" Yleisö:*hullua kiljuntaa* Paula:"Okei ne jää!" Jossai vaihees keikkaa ne ylisti niit tikkait:D

Sit ku ne laulo kesäkaverit, Paula ol siin lava reunas aika lail mun kohdal, ja ku siin o se kohta: "Sinä olet sellainen, ihan siinä lähellä, olen reppuselässä, sinä ymmärrät minua" Ni se ojens kättään ihan mua kohti, ja katto mua silmii ja hymyili! Vittu oon edelleen nii leija! Sit ku siin lavan edes ol kaikkii kuvaajii, ni ku mul ol semmone upee kyltti, mis ol vaa punane sydän mis keskel luki pmmp, ni yks niist kuvaajist kuvas mua sen kyltin kans! Leijaa, leijaa, leijaaaaaaa... No kaikki loppuu aikanaa nii keikkaki.

JATKAN TÄTÄ MYÖHEMMIN! Nyt tuli kiire:D