DAY 05-YOUR DEFINITION OF LOVE

Rakkaus on..

Ruma sana, sillä se voi syödä sut elävältä.

Ystävyyttä, sillä mä rakastan mun ystäviä ystävinä.

Perhe, sillä mä rakastan mun perhettä.

Friendship on fire, niinkuin The perfect manissa sanottiin.

Elämänehto, sillä jos ei rakasta ketään hyppää junan alle.

Pakkomielle johonkin. Hanna rakastaa suklaata, mä Pottereita.

Liian laaja käsite, en osaa selitellä sitä hirveästi.

---

1. How would you like to spend your day?



(onneks ei yhtää asiaton)



2. What kind of clothes would you like to wear?


3.What would you look like if you could choose?
 
 
 
 
 

 
4.What kind of tattoo you would want to?
 
 
 
5. What kind of place would you like to live in?



 
6. People who you would marry right away?

~Eeva

P.S.
Tänään oli ihan hirvee päivä. Menkat alkaa aamuyöllä, reppu painaa kolkyt kiloo, kurkku sattuu nii paljo et kieleenki tuntuu pahalt. Haettii Marian kans terkkarilta buranat ja oltiin ihan buranahuuruissa koko päivä. Lukkari vaihtu, päivä näyttikin jo kauheelta.