Tervehdys.

Nettimme on herännyt henkiin(kiitos Iiris suusta suuhun-hengitys vinkistä) ja pääsen kai suht usein päivittelemään. Taas tuli olo että pitäisi tehdä ulkoasulle jotain, kun vain löytäisi jonkun hyvän. (Lue:ette saa ikinä uutta pohjaa)

Ylihuomenna on kevätjuhla, ja sitten, ah, vapaus! Tanssikurssilaiset(mukaan lukien minä) sai eilen tietää että ne tanssit mitä ollaan kolmessa ryhmässä tehty esitetään juhlassa. Voi vittu. Tänään oltiin meidän ryhmälle(Minä, Marie, Maria, Elinappi, Salla, Wilma, Amanda) sovittu kolmas tunti sali harjoituksille. Hanna oli meidän DJ. Kyllä se siitä sutjaantui, vähän vaivalloisesti ja riidellen mutta kuitenkin. LVn jälkeen olisi ollut ruotsia, mutta mä, Elinappi ja Maria ei oltaisi jaksettu millään, joten etsittii Heini(liikanope) ja kysyttiin saadaanko olla vielä ensi tunti salissa harjoittelemassa. No, siinä meni ruotsin tunti. Taas riideltiin ja sitä rataa, mutta homma alkoi sujua. Jos Marie ei pääse(kun se ei varmaan pääse) mä saan tehdä yksin lavalla kumarruksen. Harjottelin sitä peilin edessä ihan hermona.
 Sen jälkeen oli yhdestä kolmeen musiikin harjoitukset. Voi vittu me ollaan kusessa, sanon minä. Meidän ryhmä laulaa Valvomon Mikä kesän, ja voi vittu, se on kaukana hyvästä. Me alettiin harjoitella liian myöhään, harkoista oli paljon pois, ainoastaan mun ääni kuului, se oli pelottavaa. Musiikki oli mitään sanomatonta, plassua ja tylsää. Ama(opettaja) huusi kaikille ja paljon, se haluaa täydellistä, mitä me ei sen antamassa ajassa pystytä tarjoamaan. Yksi alkoi itkeä(syystäkin).

Tänään mulla oli hammaslääkäri, jossa mulla porattiin yksi pieni reikä. Se oli ihan hampaan verisuonien vieressä ilmeisesti, sillä se sattui ihan saatanasti. Alan pestä hampaita joka aterian jälkeen jäi traumat, ei se minusta ole noin kauheaa pienenä ollut. Inhottaa vieläkin kun pystyy muistamaan sen tunteen. Jännitän hammaslääkäreitä aina, suorastaan pelkään, tänäänkin oli hyvä ettei paskat tullut housuun.

En tiedä onko mulla muuta kirjoitettavaa, see ya!

~Eeva