Moi!

Oltiin äidin kanssa kaupungilla ostamassa mulle jazzin esityksiä varten valkoinen toppi ja t-paita, vihreä t-paita ja muuten vaan sukkia, legginsit(niissä oli farkkukuvioita ja ne on vitun hienot), valkoiset pikkarit(jotka värjätään teessä ihonvärisiksi) ja jotkut urheilurintsikat. Eli nyt on tanssiesityksiä varten asut valmiina(: Ollaan maanantain ryhmän kanssa vappuhuiskia, mä olen vihreä(: Ja keskiviikon kanssa ollaan merimiehiä, valkoiset asut:p Keksin että voitais piirtää osa habaan joku tatuointi mut jostai syyst sitä ei varmaa annettais toteuttaa:D

Mä aloin lukea silmarillionia, ja sain nyt ekan osan luettua. Se on niitä kirjoja mistä multa menee puolet ohi, kun se on niin hienosti kirjoitettu. En edes tajunnut mistä se eka osa kertoi:D No, tarkoitus olisi lukea ensin se, sitten Hobitti eli sinne ja takaisin, ja sitten tietty Taru sormusten herrasta trilogia. Voi mennä elinikä. Niin ja sen jälkeen Tuulen viemää :D

Mulla on kriisi rippimekon kanssa, mulla ei oo mitään tietoa millaisen haluaisin. Joku melko rento mutta silti juhlallinen. Ja sen täytyy olla koko hame. Meidän Annalla oli valkoinen paita ja sen kanssa punainen hame, ei siis koko hame. Oli sekin hieno mutta niin et todellakaan halua sitä! Mä en myöskään halua mitään kauhean tiukkaa, muttei se saa olla säkkikään! Kolusin jo h&t:n nettikaupan, ei mitään. Gina tricotista löytyi pari kivaa. Nelly.com on ainoa tähän mennessä missä oli erikseen kategoria juhlamekot, pisteet siitä.



Nää kaks on mun lemppareita, bongasin Gina tricotista. Varsinkin toi eka on ihana.
Sit nää löyty nelly.comista:



Noista toi keskimmäinen on tosi ihana, mutta se on niin lyhyt että tuskin kelpaisi rippimekosta.

Eikai mulla muuta, moro!
~Eeva