No heipähei(:

Teenpäs tänne uuden ulkoasun, kun mä kyllästyin jo tähän nykyiseen:D Seuraavasta tulee talvinen, yritän sen avulla manata lunta maahan.

Eilen olin sitten Olalla halloween bileissä. Paikalla oli sairaanhoitaja, bellatrix lestrange, darth vader, hakattu nainen ja reetta. Eli Hanna oli hoitsu, meikä Bellatrix, Maria darth vader(:D) ja ola hakattu nainen. Ja reetta ei pukeutunut, mokoma.
Oli aika koomista kun soitan ovikelloa, niin oven takaa kuuluu sellasta sähläystä ja sit kuuluu kun Ola karjaisee "MARIA VAUHTIA!!" ja meikä rähähtää nauramaan ihan täpöllä:D Oven takaa kuuluu toinen naurun remakka ja ovi aukeaa, ja siellä muut on jo wnb hienossa asetelmassa:D
Yllätyksenä teille taisi tulla että me mässättiin. Ja mässättiin. Ja mässättiin. Kyl me taidettiin vähän jutellakin. Mut pääasias mässättiin.
"Eeval on tosi kivaa ruotsin tunneil. Mä olen sen takan sillee et 'oh saan orgasmin till lindemannin äänestä ahh' ja kassu on sen edes sillee 'PENALSEXPENALSEX' ja tumppi kysyy vilholt et panisiks cindyy?" "nii mää ole vähä tämmöne siveyde sipuli..." Ola kuvas todella hyvin mun ruotsin tunteja, sanotaanko näin et ku mä tosiaan oon aikamoine siveyde sipuli ni paikkani on a)todella ahdistava b)todella siveetön c)full of kassu's penalsex d)paras ikinä.

tänään mulla särki aamulla pää, mut siitäkin selvittiin. Oon sitten lukenu matikkaa, en nyt oo nii varma millee se koe sit huome menee.. Ja sit olin zumbas ja saunas ja taas matikkaa. Ja nyt täällä, jeejee.

Huomenna ei oo muuta ku koulu ja jazz ja kaiken vapaa-ajan täytän pianoläksyillä, oon meinaa failannu ne tält viikolt täysin. Ei hyvä.

~Eeva