Hei ihmiset!

En ole päivitellyt pitkään aikaan, meillä kone lagittaa aivan täydellä sydämellä, joten se on jäänyt. Olen nyt meidän isän työkoneella mökillä, toivotaan että akku riittää tämän postauksen loppuun, sillä sähköä täällä ei ole.

Viime maanantaina musta tuli 15vee, oli oikein mukava päivä. Porukat tuli vähän ennen kuutta laulamaan, tapani mukaan olin jo hereillä ennen ja esitin nukkuvaa. Sain lahjaksi ne converset joista kerroin jo ajat sitten, siis ne siniset jotka ostettiin alesta:D Sitten tänne mökille auringolla ladattava lukulamppu, pieni ja vihreä. Kaksi hiuslakkaa(kaksi yhden hinnalla, tigin bedheadia), irtokarkkipussi ja seppälään kuudenkympin lahjakortti, josta olen ihan superleija. Sitten se paras, nimittäin Sinkkuelämää DVD boxi jossa on joka ikinen jakso. Olin puhellut että sellainen olisi ihan sairaan kiva ja niin edelleen, mutten osannut yhtään odottaa! Oon ylikuluttanu niitä:D
 Olin varautunu, ja sanonu kaikille ettei sitte onnittele, kun en halunnut olla juhlakalu. Elina huikkas nopeest et "onneks olkoo!! Ha, sanoin!" ja hyvä ettei saanu koululaukust päähä:D Ola yritti viime keskiviikkon antaa mul lahjaa, mä olin lapselline ja epäkohtelias enkä ottanu sitä vastaan, sori Ola! 
 Jazzissa katottiin videoita  näytöksistä, vitun jäätävää:D Sen jälkeen menin Marielle, en ollut ennen ollut tarvitsin ajo-ohjeita:D Mut löysin kumminkin, ja en muist millo olin nauranu nii paljo viimeks:D "Täytyypä tarkastaa ettei se oo mun alla!"

Eilen Elina oli meillä yötä, tarkoitus oli pitää Sinkkuelämää maraton, mutta ei siitä sitten varsinaista tullutkaan. Katottiin pari kolme jaksoa, sitten mentiin kävelemään ja parannettiin sen lenkin aikana kunnolla maailmaa. Sitten syötiin meillä, ja sitten alettiin pelata trivial pursuitia.
Elina:*kysyy jostain maasta jotain*
Eeva:*heittää hatusta* Mites toi mongolia? Hahaha, no ei, öö... Uusi-Seelanti?
Elina:Ei perkele!
Eeva:OLIKSE OIKEIN??
Elina:JOO!
--
Elina:*kysyy jotain jostain ihmisestä, että missä se oli ensimmäisenä töissä*
Eeva:*heittää jälleen hatusta* Öö mites toi marimekko?
Elina:EI SAATANA!!!
Eeva:OIII!!!
Mut kumpikaa ei saanu sellast juustopalaa:D Mentiin töllöttää telkkaria, katottiin lost ja kuolattiin sitä yhtä jätkää siinä:D Eikä tajuttu siitä yhtään mitään. Katottiin myös alastonta piilokameraa, lievästi sairas. No saatiin päähämme että katotaan Muumio ja Muumio 2 - Muumion paluu. Ja siinä kuolattiin Brendan Fraseria, oi herran jumala, mä jo suunnittelin et pakastan sen ja ku oon tarpeeks vanha ni nain sen. No sen jälkeen sinkkuelämän viimeinen kaksi osanen jakso, ja sitten nukkumaan, kello on puoli kuusi aamulla. Herättiin joskus puoli kahdelta toista. Syötiin aamupalaa, ja katottiin Rakastunut Shakespeare. Sitten Elina lähti kotiin ja me ruvettiin pakkailemaan mökille lähtöä varten.

Äiti kysy että mitä mä kirjotan, mä sanoin että blogia, ja se oli ihan että onko sulla sellanenkin. Nyt ne mietti Antin(isäpappa) kanssa et mil hakusanalla ne löytäis tän. Rauhottaa tosi kivasti, kun jostain syystä tykkäisin pitää nää jutut ittelläni.

~Eeva

P.S.
Ikävä Marttaa.