Tänää oli sitte rippijuhlat, olin iha pallopään näköne. Mun uus huone on valmis ja sitäkin sitten ihmeteltiin.

Kirkossa meni hyvin, mutta aikamoista naurunpidätystä se oli:D Ehtoollisviini oli pahaa, Salla tykkäs siitä. Kirkon jälkeen sain sylin täyteen ruusuja, ja sit kaikki vaa halaili. Wilman äiti oli tulos halaa mua mut mä huomaan Hannan ja sit mää vaa ravaan sinne(Hannan ryhmäl ol konfis meijän jälkee) ja taas halaillaa:D

Sit kotii ja lisää ruusui ja korttei ja lahjoi. Ja halei. Uutta huonetta siinä sitte esiteltiin ja ihmeteltiin, ja temmellettiin Siirin kanssa(serkkuni pienipieni tyttönen, onkohan vielä edes kolmea?) ja sählättiin Maikun, Lauran ja Veeran kanssa. Isoset kävi laulamassa, ja sain valita laulun, ja tietty valitsin biisin tuuli kulkee(: Ja sitte ku se ol loppu Pörrö ilmotti et viel täytyy vähä halat ja mää oli iha et "jee!":D Pörrö meni sen jälkee vessaan, ja muut lähti enne ku se tul sielt ulos:D Hyvä etten alkan itkee, mut mä vaan nauroin nii pali:D

Eli nyt ootellaan viel riparibileit, ja innolla ootetaanki! Tää oli tämmöne lyhyt postaus, mut eipä se mitää(:

Huome viel Hannan kaveririppijuhliin:D

~Eeva