Hello you!

Eilen oli mielenkiintoinen päivä. Mentiin yhdeksäksi kouluun, heti ekaksi kemiaa kaks tuntia. Markul oli joku sijainen, jolt puuttu hammas. Käytiin kaks kappalet, tai no, luettii ja tehtii tehtävii. Eka kappale ol viel iha ymmärrettävää, mut sit seuraavas vaadittii lieväst enemmä keskittymiskykyy, siin ol jostai atomeist ja ties mist. Atomie ytimes o jottai hiukkasii, joit kutsutaa... No kuitenki siin o positiivine sähkövaraus. Sit niitte ympäril o jottai elektronei mis o negatiivine sähkövaraus. Jännää.

Sit ol enkkuu, jostai kummansyyst mua ja elinaa ei päästetty vierekkäi. Ku luokas oli niinku pöydät ja eka tunti ku oli kaikki meni sit johonki vaa. Mä istuin samas pöydäs tildan, reetan ja elinan kans. Sit suomine(ope) kysy et no mite aikoo opiskel tänä vuon tai jotai. Mä vastasin et "mä aion viitata!" Ja elina repes iha täpöl. Mä repesin ku elina repes. Siin sit naurettii iha sekopäisin ja koko luokka tuijotti meit. Sit ku rauhotuttii suomine vaa et arvotaas nää paikat nytte, ku näil paikoil ette pysyis hiljaa. Sit se sanoo viel et "No names"ja osottaa mua ja elinaa. Repesimme.

Sit ol ruoka, mä olin MUKA hidas. Toiset oli nopeita saakeli8<

Sitte olis taas ollu markkuu matikas mut taas se hampaaton sijaine joutu kaitsee meitä. Sain kuulkaa UUDEN kirjan, oon iha leija nytte. Tehtii jottai tehtävii, ja taas nähtii ettei matikka oo iha mun juttu. Kyl mä sen niinku sillee ymmärrän mut oon hidas... No iha sama:D

Sitte Maria sai lähtee kotii, ku sil ei ollu mitää valinnaisii. Elina läht saksan kaksoistunnil ja mä lähin sitte näytelmä ja elokuvaan. Istuin siel kopsun vieres ja me löydettii mun perse. Oikeesti se oli semmone iso vessapaperi rulla, mut kopsun mukaa se reikä siin näytti iha mun perseeltä. Nimettii se eunukiks. Eunukki on erakko. Se ol jännä kaksoistunti. Vaik siel ol opettajie perseen nuolijoit. NO NAMES!

Lähettii Elinan kans samaa matkaa kotii, puhuttii simpsoneist, sattuneesta syystä.. "stupid flanders..."

Koton en ollukkaa Wilman kans ku särki vähä päät ja näin. Istuin datiksella ja kaikkee jännää, sit joskus illemmal menin sonjan kans koululle, oskariki tuli. Meil ol oikee mielenkiintost, lopuks konsta ja hannaki tuli sit siihe. Ainaki ol hauskaa. Sit huomasin et mul oltii soitettu viiskertaa ja tullu viesti et saunaan! lähin siit sit kotti, meijä isä ol sillee et "Mikses vastannu?" ja sit ol vähä vihane ku mul ol äänettömäl. Joo moi. Sit rupesin sallan ohjeide mukaa tekee maidost, hunajast ja suolast jottai töhkää mil pestää hiukse ja niist tulee sitte tuuheet. Siin ku tein ni antti kysy et mis oltii sonjan kans. "Koulun pihal" "Olik muit?" "Joo, oskari, konsta ja hanna" "Mitä oskari ja konsta teki?" "Lähinnä puhu?" No eiku pani mua, sonjaa ja hannaa vuoronperää puskas. TOTTA KAI!

Menin sit saunaa ja suihkuu. Sonja ol puhunu sen kauhuleffa psykon suihkukohtauksest, sanonu et sil ol tullu kammo men suihkuu. Ja muutenki kaikki sano et se o iha kauhee. Hirvitti:D No pesin sil töhkäl hiukset ja SE HAISI JÄRKYTTÄVÄLTÄ! Hyi vittu! En kokeile enää ikin.

No ei siit ees tullu kovi tuuheet. o______X

JA ARVATKAA MIKÄ PÄIVÄ TÄNÄÄ ON???

PMMP:N KEIKKA PÄIVÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AHAHAHAHAHAHAHHAAA!

Fiilareissa? En toki.

No, jatkakaa lukemista!

~Eeva