Heipsansaa kultipuppelit!

Oli taas melko jäätävä päivä(:

Aamulla heti ekaks 2 tuntia kemiaa mistä en tajua paskaakaan. Jo eilisellä tunnilla murskautui haaveet lääkikseen pääsystä, en tajua kemiasta vittuakaan. Nyt tajusin JOTAIN ihan pientä, mut ei sekää paljoo auta. No kuitenki, sitte ol enkkuu, ei mitää erikoist. Sitte ruoka, hernesoppaaaaaaaa!:D Ja sitte matikkaa, jos tehtii kertaustehtävii ja mä ja elina(p) todettii et hei, me OSATAAN OIKEESTI JOTAIN!:D

No sitte viimiset tunnit näytelmä elokuvaa. Oli oikeen mielenkiintosta, hyvin jännää, hyvin jännää. Kopsulla meni hyvin lujaa. Eilen oli ollut mokujuhla(siit lisää myöhemmin) ja siel ol ollu koristeen semmosii pahvist tehtyi melko paksui "toteemipaalui" ja ne ol siin kuvis luokan edes(niit ol kolme) ja kuvis luokas meil on näytelmä ja elokuvaa. No anni alkaa kuvaamisen iha "huviksee" kai ja kopsu huutaa takaa jotai et "hei se rekottaa!!" sit se menee keimailee siihe etee ja sanoo sillee mielenkiintosest: "moi, mä oon roosa, ja mä esittelen teille tätä koulua!" sitte se menee niide toteemie etee ja alkaa puhuu: "täs o meijän koulun valio opettajat, tää on niinku... tää on niinku rasvapallo(osottaa yhtä toteemia) ja tää on niinku pallo (osottaa toista toteemia) ja tää on niinku rasva, rasva on nigga (osottaa kolmatta toteemia joka on tummempi muita). Meidän koulussa ei oo yhtään rasismia. Nigga(osottaa "rasvaa)." koko porukka repes, katottii se mont kertaa:D

No koton en tehny mitää jännää, lähin siin sitte varttii vail puol kuus pianotunnil, ekalle loman jälkee, sisko vei. Ja siis, pianistillahan ei saa olla pitkät kynnet, olin siis eilen herkillä, tässä lyhyt katsaus mitä tapahtui:

Eli joo, nyt mun kynnet on tyngät. Kauheeta, IIIXXX!!!

Juu.

Eilen oli siis mokujuhla, tai siis "tervetuliaisjuhla" seiskoille. Mä oon siis d44, kasilla. Sit joka vuos ilmeisest on semmone "tietovisa" mihi siis seiskalt kasit ja ysilt valitaa iha jotai random tyyppei laval ja sit kysytää jotai iha mahdottomii kysymyksii ja ysit tietty tietää ne vastaukset. Arvaa ketä men kasie joukkueese?:D Juu vastasimme mukavasti kaikkeen ettei tiedetä:D

Sitte jazzissa toisessa ryhmässä saadaan olla TORAKOITA:DD TSAJAJAJAJAJAJAJAI vähä siistii:D

Eikä muuta, so long, happy weekend or something like that!

~Eeva, tynkäkynsi