Otsikko kertoo tämän postauksen sisällön!

Löysin tänään maailman kauneimman lauseen:
"en pelkää mitään enempää kuin että saavun perille, maailma pysähtyy ja ymmärrän on kaikki ollut kuin värjättyä vettä"
(Dorkat jotka ette tajunneet sanaakaan:en pelkää mitään enempää, kuin sitä että kaikki ihana loppuu ja kaikki on ollut vain pienen hetken ihanaa, kunnes se haihtuu pois. Ja okei, et oo dorka jos et tajunnu, mä vaan ylimielinen)

Oon täysin addiktoitunu kauniisiin lauseisiin tai lauluihin, ja nyt mä sitten kerään parhaat palat.
Sä kerroit että päivänvalo pelottaa,
Ja silti valvot yösi,
Etkä unta saa,
En osaa auttaa
(PMMP-Salla tahtoo siivet)

 

Miltä tuntuisi,
jos pitelisit mua lujasti.
Saisin viipymään
kätesi kädelläni pidempään.
Hän kysyy: "Mitä mietit nyt?
Oot pitkään itseksesi hymyillyt."
Vastaan: "En mitään!"
Kasvot kiveä, mutta sydän hyppää.
(PMMP-Onko sittenkään hyvä näin)

 

No siinähän niitä, joskus ehkä vielä lisää.

Tänään oli seiskojen tervetuliaisjuhla(lue:mokukaste<--omg moku on kiellettysana o.o), ja mua harmitti niiiiiiiiiiin paljon etten ollut tukari! Juhlan teema oli sirkus, ja tukareilla oli niin hienot asut, ja olis ollut niin kivaa olla tuhrimassa seiskojen naamoja!:D Juhla nyt ei itse ollut niin ihmeellinen, ysien jalkojen pesua ja hiukan siveettömiä juttuja. Pisteet meidän luokan tukareille(Tilda, Julia, Ola), teidän juttu oli vähän hyvä!:D Kybät Olalle, kun se tuli lavalle, se näytti niin aidosti hämmästyneeltä että oli pakko nauraa:'DD (Ola se ol just se ilme ku sua höynäytetään).

Kuitenkin tuli sellanen Deja Vu, kun sillon ku ite oli seiskalla, mietti että vitsit ois hienoo olla ysillä tuolla palvottavana ja huutamassa ja kirkumassa, se olis niin siistii! Ja no, tänäänhän se oli! Oikeesti, pari vuotta muita vanhempi ja heti kusi päässä!:D Pelottavaa mut hienoo! Tavallaan oon ylpee kaikist ysiluokkalaisist, hei, vaik ne nuoremmat vihais meitä, me ollaan silti niitä aina henkisesti ja älyllisesti niitä korkeemmalla, lällislää, tyhmät.

Ja sitten, viimeinen aihe joka on pakko hoitaa joskus alta pois. Kirjotin joskus Olasta mielettömän pitkän tekstin jota se odotti ku kuuta nousevaa, mut tää kusiainen deletoi sen pois, ja sitä ei koskaan tullut. Eli nyt sitte vaa Olaa ylistämään!

 

ELINA O, TUTTAVALLISEMMIN OLA, KLIKITS TAI FRÄNKLIN, IKÄ VIISTOISTA(TAI NELJÄTOISTA EN MUISTA SEN SYNTTÄRIPÄIVÄÄ), KOTIPAIKKA RAUMA

Hän on kaunis.

Olanderiin tutustuin aivan ekan kerran joskus ala-asteella yhdessä jumppakerhossa(jossa olin huimat puol vuotta, ja se oli iha perseestä ku sitä piti jotkut nuoret tytöt ja neki ol iha pihal koko aja) ja jo sillon olin sillee "yy se o iha tyhmä". Muistan kun Ola kerran sano: "Mun isä on kapteeni, kyl kelpaa kavereil sanoo!"


Antoi mulle muiston itsestään

Kun sain tietää et se tuli yläasteella mun kanssa samalle luokalle(aika hyvin et muistin sen, toi kerho ol joskus nelosel?) olin ihan et "voiii vittu mä en kestä", ja aika kauan seiskalla jotenkin kaihdin tyttöä. Kuitenkin, seiskan vappu, kotsan tunti, me paistetaan munkkeja, ja mun pari on Ola(kirosin raskaasti tunnin alussa). Tunti on niiiiiin hauska ja legendaarinen että on vaikee selittää! Hei rusketusraita munggeligunggeli, eikai ketää oo vieny sitä?:DD

Siit lähtie me ollaa tultu aina vaa läheisemmäks. PMMPn keikka 15.8.09. koettiin ton upeen neidin kanssa, ja no, luonnollisesti oli mahtavaa. "Singahda tähtiin Petra!!" Ja keikkaa ennen on hoidettu wnb ratamoensiapua otanlahdessa ja haukuttu Pierce Brosnanin lauluääntä.

Olan ja mun mesekeskustelut on legendaarisia. Ikuinen lempparini on toki keskustelu utsjoenpojasta(johon liittyivät mm. takuuvarmaseksintappaja pilkkihaalarit ja kuuma mesesuhde) ja Olan kummista haluista lähetellä fanipostissa rintsikoitaan ties kenelle. Keskustelut voi olla myös aika vakavia, tai sitten ihan tylsiä. Mut kuitenkin, mesessä syntyy legendoja. (Oh, and don't forget BUSTED!:D)

Mä voisin olla kyllä ties miten paljon läheisempi Olan kanssa, ja toivon et joskus ollaankin, mut toistaseks tääki asetelma kelpaa. Ola merkkaa mulle taivaat ja tähdet, ja se on ihan mieletön. Toki on päiviä jolloin vihaa toista(okei, ei vihaavihaavihaa, eikä edes vihaavihaa, mut sillee, junou), ja toisessa on aina ärsyttäviä piirteitä, mut kyl parempia löytyy mielettömästi enemmän. Olaa voi höynäyttää ihan miten vaan, mikä on sulosta(:<3 Ola on muutenkin tosi höpsö, ja välillä aika riehakas ja äänekäs, mut se o hyvä vaa. Ola kuuntelee tosi hyvin, ja on symppis. Se on kirjaimellisesti pieni ja pippurinen, koska se on lyhyt ko mikä, mut saa naamansa nii sitruunaks et huhhuh, jos sille päälle sattuu.

Ola on isosydän.

~Eeva

Maan korvessa kulkevi lapsosen tie
Vaan ihana enkeli kotihin vie.
Niin pitkä on matka, ei kotia näy,
Vaan ihana enkeli vierellä käy.
Vaan ihana enkeli vierellä käy.

On pimeä korpi ja kivinen tie.
Ja usein se käytävä liukaskin lie.
Oi pianhan lapsonen langeta vois,
jos käsi ei enkelin kädessä ois.
Jos käsi ei enkelin kädessä ois.

Maan korvessa kulkevi lapsosen tie.
Vaan ihana enkeli kotihin vie.
Oi, laps' ethän milloinkaan ottaa sä vois
Sun kättäsi enkelin kädestä pois.
Sun kättäsi enkelin kädestä pois.
(Suojelusenkeli)

Ajelulla puutaloja
joissa on onnelliset asukkaat
Osoiteltiin
Tuo voisi olla meidän

Autoja nyt seisahtunut
kaduille vesi ne on saartanut
Loppu tää on
mut ei maailman
mä tiedän

Kaupunki tulvii
hukuttaen mukanaan eilisen

Kohistessa sadekuuron
et kuule kun kerron
Sun jälkeesi on yksinäisyys
pahempaa kuin koskaan ennen

Kaupunki tulvii
huuhtelee katujaan
pesee pois muistojaan

Meistä ei enää
jäljellä mitään
Päivässä haihtuu
toiseksi muuttuu

Se vihloo ja syö
joka ytimeen asti käy yksinäisyys
tänäänkin minä luovutin
annoin sen nylkeä mua

Ajelulla puutaloja
(PMMP-Tulva)

It ain't easy growin' up in world war three
Never knowin' what love could be, you'll see
I don't want love to destroy me like it has done my family
(P!NK-Family portrait)

Have you ever fed a lover with just your hands?
Close your eyes and trust it, just trust it
Have you ever thrown a fist full of glitter in the air?
Have you ever looked fear in the face
And said I just don't care?
(P!NK-Glitter in the air)

What kind of father would take his own daughter's rights away
And what kind of father might hate his own daughter if she were gay
I can only imagine what the first lady has to say
You've come a long way from whiskey and cocaine
(P!NK-Dear Mr. President)

Vain välähdys on elämä
vain säde valomeressä
Sammuva tähti taivaalla
mustan yön vankina
(Indica-Ihmisen lento)

Kiitos, kun koetit ymmärtää.
Tiesin, siihen et pystyisi edes sinäkään.
Jos joskus liikaa muistankin,
juon vielä yhden, niin muistan taas
paljon huonommin.

Vaikka kaikki saa unohtua,
kiitos siitä kun liiankin kauan jaksoit mua.
Kiitos, kun huolit puolikkaan,
enempää en oo osannut koskaan antaakaan.
Ehkä muistatkin mua.
(PMMP-Kiitos)