Iltaa!

Repeilin täällä kaikelle jännälle:

"Kaks mummoo ajo tandemilla, keskimmäinen keuli."

"Ismo meni kauppaan. Luumukiisseli."

"Mitä yhteistä on oravalla ja postilaatikolla? Kumpikaan ei ole ruuvimeisseli."

"Afrikassa on tornado, mutta onneksi orava paistoi pikkuleipiä."

 

Eli joo, taidan olla väsyny. Oon kyllä tänään muutenki repeilly kaikel melko omaperäselle, matikan tunnilla oli syntisen hauskaa, sain tehtyy ekan tehtävän A kohdan, vittu oon ylpee ittestäni:D No kuitenki, Markku selitti jottai taulul ja mä rupeen miettii paskajuttui. Siis lähinnä KAKKAA! Ei juma tyrskin siin koko aja ja kaik ketkä huomas ol iha pallo hukas et mitä nauran. Sit Elina P kuiskas tyylii et: En tajuu täst hirvenvittuukaa! Ja rupesin miettii jälleen kaikkee mihin liittyy hirvenvittu ja paska. No ku Markku lopet selittämise, mä ja elina alettii säätää siin jotai omaa kivaa. Sit Elina ol oikee sherlock ku se rupes kertoo LASKIMELLA mahtavalla luvulla YKSI! Ei juma nauroin:DDD Sit siin ol sitä mun ja elinan tyypillist sananvaihtoo:

"Pissapää" "Kakkapää" "Kakkianen"

Ja sit lisäks kaikki homekorvat jne.

Ja nyt isä sano että pitää mennä nukkumaan. "Joojoo ihajust"

Löysinpäs tiedostoista pari jännää kuvaa, check this out!

Juu eli minä ja Wilma tehtii raparperipiirakkaa, ja meidän kokkaustaidot tiedetää...

Hihii, kivitaskun poikane, ruokin sitä ja sen veljii ja siskoi heinänpääs olevil liiskatuil pikkuötököil((:

Synttärit pidin(:

Äitini tykkää käsiinpiirtelytavoistani(:

Se ol joulu<3

Joulu koristeasetelma kusas.

 

No ei kai muuta, menen tästä AIKA pian nukkumaan(:

ONHAN HUOMENNA TAAS VAIHTEEKSI KUUDELTA HERÄSTYS!

Ja se on perseestä. Mut kerkee kouluu;D

~Kakkaeeva