Heipparallaa mussut!

Eilen oli henkisesti melko rankka päivä, liikka tunnilla ihan fyysisestikin.

Elikkä joo, niinku terävät on kässänny, mulla on ollu sonjan kanssa kränää, nyt se sitten(toivottavasti) on loppu, eli siis ei olla kavereit vai mite se pitäis sanoo?

Voi kai sanoo, että mä luovutin ja halusin päästä sonjast eroon enkä yrittää, mut hei, se on kai kuitenki mun päätös mitä teen ja kenen kanssa. Ja tietenki saatte ajatel mitä tahansa, et oon ties mimmone idiootti ja hyvä vaa sonjal et pääs must eroon, mut emmä päätöksessäni horju. Ihan vaan senki takii et Hedda o ylpee:D No ei, se on oikeestaa täsä mua auttanu, muistuttanu ain vaa et pysy lujan, ja mä oon pysyny. Ja nyt ÄLKÄÄ EDES EREHTYKÖ LUULEMAAN että hedda ois vaikuttanu päätökseen antaa sonjan elää omaa elämäänsä ilman mua, se oli ihan mun oma juttu. Hedda vaa tukee siinä päätöksessä, Hedda on enkeli, ihan oikeesti, se on enkeli jolta puuttuu siivet ja sädekehä, mut sitte ku tulee sen aika seurat valoo ni se ottaa ne takataskust ja muuttuu ihan oikeeks enkeliks(8

Poikkesinko aiheesta? No ihan sama, en aio jatkaa enää sonjasta, siirtykäämme liikuntatuntiin...

Eli meillä oli talviharjotteluhallissa, matka sinne koululta kesken päivän EI OLE KIVAA kenenkään mielestä, varsinkaan sateessa. Arvatkaa vaan satoiko siellä? No kun päästiin sinne vihdoin ja viimein niin ollaan jo ihan märkiä. Meillä oli aitajuoksua ja korkeushyppyä, mutta mä ja elina(p) ei oltu juostu 1500 jouduttiin juoksemaan se. Elina tul hulluks ku siel ol samaa aikaa lukon edustus.

Enne ku lähettiin juoksee:

*lauma miehiä juoksee ohi*

Elina:hei! toi näytti ihan justin morrisonilta!!

Eeva:*ei tiedä kuka on justin morrison, luulee amerikkalaiseksi näyttelijäksi yms*no varmaa!

Elina:Eiku iha oikeesti, se ol iha sen näköne!

Eeva:Varmaa se ny tääl on!

Elina:Noi on varmaa muute luko pelaajii! HOO ne o luko pelaajii!!*ääni nousee kimeämmäksi*

Eeva:No vois ne kyllä ollakkin...

No sitte juostii se, elinan aika 9min16sek  kun sitte taas mun 9min17sek PRKL!!:D No sitte juostii siis niit aitoi, se ol melko mielenkiintost, ja sitte ol korkeushyppyy joka vast oliki mielenkiintos. Ja tänää mul on kaikki paikat jumis. O.x

Sitte elinan kanssa ollaa tässä monena päivänä katottu videoita, eilenki sitte totta kai piti:D Neljä videoo katottii, Nemoa etsimässä, Lehmäjengi, Prinsessa Ruusunen ja Pocahontas(: Oikein kivaa, hyviä leffoja:D

"Kuusitoista vuotta olette etsineet vauvaa... ahahahaa... IDIOOTIT! TE IMBESILLIT!!"

Ja sit pocahontakse loppu ol aika mielenkiintone meijän osalt. Olin koko leffan ajan miettiny et VITTU JOHN SMITH ON VITTU HYVÄNNÄKÖNE!! Iha oikeest, jos semmone jätkä olis oikeesti olemassa, viel sillä asenteella ja luonteenpiirteillä, olisin aika hemmetin kuses siihe:D No kuitenki, siin lopussaha john smith lähtee sielt ja yhyhyy itkuparku kaikki on kavereita jeejee.

http://www.youtube.com/watch?v=kO7fNvkJSzs

eli siis kuvitelkaa tohon taustalle mun ja elinan karjuntaa:

SE OLIS VOINU SAADA NOIN HYVÄNNÄKÖSEN JÄTKÄN, JA SE PÄÄSTI SEN MENEMÄÄ!! JA SITTE SÄ OTAT JONKU JOHN ROLFIN JOKA ON TÄYS WNB HOMO JA KAIKKI ON PÄIN PERSETTÄ YHYHYHYYY MÄ LÄHEN KOTIIN IHA PASKA LEFFA!!

Eli näin.

Eikä mulla muuta, olipas sekava merkintä.

Moimoi.

~Eevanne, bitch