Moikka mussukat, eli te jotka luette tätä. Joo, ootte mussukoita HAHAAA vaikkette haluiskaan.

Eli, hurratkaa, tää tyttö lähtee seuraa PMMP:n keikkaa 15 päivä!!

PILEEEEEEEEET!!!

Tai tällee mun ja Sallan henkevä keskustelu. Näin aluksi kerrottakoon, että Sallalla on omituisia ruokailutapoja:D

Eeva:PÄÄSEN PMMP:N KEIKALLE!!

Salla:WHOO! MISSÄ JA MILLOOOO

E:15 PÄEVÄ UNAJAN VIIHDEPUISTOS!!!!

S:WHOOHOOHOO *tuuletus*

E:PILEEEET

S:PARTYY

E:KONFETTEJA

*Salla ihmettelee mitä konfetit on*

E:ILMAPALLOJA

S:SERPENTIINEJÄ

E:VÄRIVALOJA

S:TANSSIMATTO

E:MUSIIKKIA

S:ALKOHOLIA

E:EIKÄ!

S:NO LIMPSKAA^^

E:JOO! KARKKIA

S:SIPSEJÄ

E:KEKSEJÄ

S:POIKIA

E:JOULUKORISTEITA

S:DISKOPALLO

E:BASSOVAHVISTIMET

S:KOTITEATTERI

E:SINGSTAR

S:PLASMA TEEVEE

E:PIZZAA, MUTTEI SILLIÄ

S:SILLILLÄ KIITOS

E:EIKÄ!! SILLIT SYÖDÄÄN MYÖHEMMIN

Näin tasokasta juttua meillä.

Elikkä fiilikset katossa, meen Olanderin kanssa, ja äiti pakottaa Annan mukaa(sisko) mut WHO CARES ku o PMMP kysees, sin mennää vaik olis jalat irronnu. Lainatkaamme tässä PMMP:tä itseään:

"Huolestuin vasta, kun sinä
osoitit kelloa.
Hei, me ei ehditä, Päät soittaa!
Älä rupea itkemään,
ota ote, nyt rynnitään.
Eturiviin on päästävä: Päät soittaa!"

(PMMP-Päät soittaa)

Sitte huomenna Potterii kattoo Wilman kans, kaikki sanoo et se on paska, mut iha sama, kirja o loistava.

KATTOKAA MITÄ MÄÄ LÖYSIN:

http://www.youtube.com/watch?v=Oi4HsUIn5bo

ja kaikki kattoo loppuun asti, loppu o hiano:D Ja muutenki, tos o taas hyvä syy miks haluun sinne, esiintymine vertaansa vailla!

Joo, jatketaas taas. Eli huomen siis Wilman kans leffaan, ja oon varmaa muutenki sen kans. Aattelin et se voi auttaa mua ku haluisin tyhjentää meijän ryjähuoneen, ku siihe tulee mun uus huone JEE! Mut tosiaa, se o täyn ryjää. Siispä Wilma, varaudu, joudut hommiin! MUHAHAHAHAA!

Tänää olin Sonjan kans. Olin jutellu sen kans meses, ja mun piti soittaa sil sit ku voin ol. No, jätkä tulee mitää kertomat meijä ovel ja tulee sielt et "moi mul ol oikeest iha hirvee ikävä!" ja halaa(: Kiitus(: Sit se koit tyrkyttää mul karkkipussii mut en ottanu sitä, vitsit oon ylpee nyt ittestäni, hampaat kiittää:D No mentii mun huoneesee ja mitä siin ny säädettii, sonja pelottel saatana:D Sit kuunneltii Ansaa ja Oivaa, mä söin, sit Sonjalle. Säädettii jottai tosi jännää, ja sit katottii oikee hei SINKUT SAARELLA! Vähäx paras sarja hei! Sit mentii sahiksee, oltii lieväst sekasin. Sit Sonja halus soittaa Oskaril ja soitettiinki, se ol kaarol eikä suostunu tulee jonku ihme homon kans ja me suututtii ja soitettii Paavol joka ol kans menos kaarol ja yritettii saad se soittamaa Oskaril et ne tulis sahiksee, se ol soittan, mut ei ne tullu. Sit Sonja men kaarol ja mää menin kotii, ku en ois kerinny olee kaarol enää ku jotai 2 minsaa.

Koton leivoin äidin kans mustikka piirakkaa mustikoist jotka kerättii, vähänk oltii ahkerii, 6 litraa:D Ja siel mettäs ol niit perkeleen muurahaisii, ja ne meni mu lökäreitte sisäl stn! Mut hyvää tul:D Ja sitte datikselle-->

Ja ny harmittaa ku näin Hannan viimeks about kolme viikkoo sitte, eiku joo, tasan kolme viikkoo sitte, ja ny se homo meni bulgariaan ja me ei nähty lainkaa8< Iha kakkaa. Saa sitte luvan tuod tuliaisii.

Sit mul o kauhee kaipaus kouluun, ku ei oo mitää tekemist ny ku ei oo jazzii eikä pianoo eikä ees läksyi, vaik ne ei oo mitää varsinaisii ikävöinnin aiheit.. Sit ku koulus näkee kaikkii kavereit ja sit jos ei oo puheenaiheit ni voi puhuu kaikist tunneist jne. (vittu youtube ei toimi8<) Ja sit on syy noust aamul :D Tulee rytmi elämään.

Ah, Tildal puhutaa henkevii:D

Mut mitäs mää täsä pölötän, kuudpai ja näi.

~PMMP-faninne Eeva

P.S. PMMP ROCKS!!!

P.P.S. TEIL EI OOKKAA NII HYVÄÄ LEMPIBÄNDII KU MULLA!!

P.P.S.S. Mä haluun mun huoneeseen munuaisen, olisko kellää antaa?