Päiviä täältä meren saartamalta saarelta!

Joo, elikkä istuskelen mökillä pöydän ääressä, jännää vai mitä, vaikkei tänne tuu edes sähköö saati sitte vettä! Siinäpä teille pähkinä purtavaksi.

Menin siis torstaina Martan synttäreille sen mökille, oli ihan älyttömän kivaa, parasta! Lähdettiin sitte perjantaina, kun pääsin kotiin sitten joskus seittemältä, lähdettiin aika lailla saman tien omalle mökille. Kun saavuttiin tänne, menin suoraan nukkumaan. Ja sitten eilen nukuin ties kuinka paljon. Ja kyl mä sitten luinkin. Tänään oon tehny kuulkaa ihme teon! Menin uimaan vaikka tuulee! Ylistäkää mua! Mut en uskaltanu ol kauaa, mul iski siikakammo. Eli pelkäsin et joku hullu kala tulee ja syö mut. JAIKS!

Nyt on enää ALLE VIIKKO PMMP:N KEIKKAAN!!! JEEEEOOOOO!!!! Äiti on onnelline ku se taitaa sittenki olla kymmenelt illal eikä kaheksalt. WII!

Niistä Martan synttäreistä vielä.

Eli mentii sinne niitten isän kyydillä, autossa oli Sonja, Maria ja Salla. Nii ja mä. Sit ku päästii sinne, mentii aika lail heti uimaan. Ku mun kameral saa otettuu vede al kuvii pidettii vähä hauskaa sen kans. Saatii oikee mielenkiintosii otoksii. Sitte säädettii siin kaikkee, katottii mm. Bruce taivaanlahja, iha paras:D Sit mentii yläkertaa ja mässättii kaikkee, meijän piti soittaa yhel jätkäl pilapuhelu, me suunniteltii sitä vaik kui kaua. Eli Sonja puhuu semmosel mummo äänel:

"Halojaa? Kyllikki tääl päivää. Ooksää nähny meijä Kalevii(Olik se kalevi? o.O)? Me ollaa asuttu kolkymment vuot yhes ja ny hän o kadonnu. Kalevi o kala."

No se häiskä ei vastannu. Soitettii yhel toisel, Sonja repes kesken kaike. Sit silt häiskält tul viesti et luuleks etten tunnist sun ääntäs. Hehheh. Mul alko Zac Efron ihkutus, se kaikki on videolla. Suunnittelin et teen Vanessal jotai ni saan ite Zacin. Tai jotai. Pitäis kattoo se video ni muistais huikeen suunnitelman. Ja se kaikki oli sitte läppää:D

No sit päätettii jossai välis et mennää nukkuu ni jaksetaa huomenki jotai. Maria ja Martta simaht mut mä, sonja, salla ja kerttu(martan pikkusisko) pälätettii johonki puol viitee. Sallal ol liian kivaa.

Mä:Nousiks sil?

Salla:*Innostuneena* Nii nousiko!?

----

Mä:Kui ylös?

Salla:*innostuneena* Nii kui ylös!?

---

Nii että näin tällä kertaa. 

Sitte seuraavan päivän uitii taas, sit tehtii semmoset kasvonaamiot, ne ol jännii:D

Sit kertul ol liia kivaa aurinkorasvan kans, en enää ikin tarvii sitä.

 

Et sillee täl kertaa. Joudun koht pesee perunoit piru vie, HETKI VIELÄ!!! Kone riippuvuus ottaa vallan... Ou mai kaad.

Ketuttaa ku täs konees ei oo mesee, enkä saa ladata tähän ku se on meijän isän työkone. Jos olis en kirjottais tän ku mul olis kiihkee keskustelu jonku sonjan kans tyyliin kaasulampuist. Jeah. No, ei voi mitää.

Mä elättelin toiveit et saisin vaihdettuu huonet tänä kesän, mut koulu alkaa ens viikol, ja se tuleva huone on täyn ryjää. Ku kaikki puhuu et pitäis tyhjentää se mut kukaa ei tee mitää. Kyl mä oon mont kertaa ollu valmis sitä tyhjentämään, mut kukaa ei suostu auttaa. Kiva ku kaikki tavarat pitää eriksee kattoo mihi ne menee. Lieväst veemäist. Eli täytyis ol kokoaja joku äiti siin vieres kattoos et mitä teen. *huoh*

Mul on toiveet korkeella siitä PMMP:n keikast. Meinaan, tavallaan tiiän et siit tulee semmone kohokohta elämäs mitä ei unohda ikin. Mut sillee ku miettii, ni yleensä ku odottaa vaik jotai luokkaretkee ja odottaa siit iha sairaan kivaa ja sillee, ni sit siit tuleeki iha paska. Et pitäisko mun "ei odottaa" tätä? Äh, pitäis mun sitä odottaa. Ku PMMP:stähän sanotaa et niil o iha uskomaton keikka esiintymine. Ne vetää iha saatanast keikkoi ja kaikki o iha vitun hyvii. Ku jätkät päästää kaikki vaa ulos ja säätää mite vaa, keikast tulee mahtava. Toivottavast ne vetäis Päät soittaa! Ja jos eivät soit rusketusraitoi ni sit tulee pettymys. Kyl ne sen soittaa. Ihan varmasti. 8)

Äiti ja mummu tuli mustikasta, olivat eilenki, taas tuli kaks ämpärillist. Ku mä olin viimeviikonloppun äidin kans saatii 3/4 täytee ämpärist. No siel ol hullui murkkui jotka meni mun lökäreitte sisää!!! Se ol oikeestaa aika inhaa, kaks tuntii sen jälkeenki tuntu ku joku olis kävelly mu housuje sisäl. Äiti käppäil tost mustikkaisil saappail hakees jotai, ja mulle sanotaa et ei saa kävel kenkie kans sisäl. Tosi reiluu, huomautin sil siitä. "No mää iha nopeesti vaan" Ah ku kivaa.

Ny Antti(isä siis) tul toho kirjottaa jotai, häiriötekijöitä. Ja ny se laitto radio suomen lujemmal ja rupes syömää mun sipsei. Voi kakka. No antaa syöd, ne ol aika pahoi. Oi juma, se vois laittaa housukki jalkaa, mä oon nähny noit kalsareit liikaa. Onneks pääsen tänää kotii, sit aika lail viel viikko ilman et nään sitä kalsareis muutko illal. Wii!

Nii ja torstain kouluun! Tulee kaikki uudet seiskat, emmepäs enää oo untuvikkoja! Meistäpäs tulee niitä vittumaisia opettajan kauhuja, kasiluokkalaisia! Ah, kasigee rulez! Oi, sit tulee puole meijä jazz ryhmäst sin, ou mai kaad! Welcome, marlei, jessika, lilli, roosa... Ketä viel? Aivan, juulia, ella ja ne:D Ja kaikki muutki. Nii tosi kiva, oon ollu siin ryhmäs kaks vuot enkä vielkää muist kaikkie nimii, saatte taas ylistää mua.

Nii ja muute,  me ei saada jättää samaan paikkaa pyörii, meil o eri naulakko, meil o eri piha, meil o eri ovi! Kai meil sentää sama kotiluokka o? o.o

Ah, ja sit alkaa valinnaiset! Here I come, tanssikurssi, kotsa, teatteri ja elokuva ja musiikki! Hitsi ku tanssikurssi on vaa kasin. Julmaa. Mut samapa tuo. Kotsas jännittää et ketä tulee opettajaks. Se seiskal ollu ol iha jees mut aika paska. Tai sillee. Joskus iha kiva, mut kuitenki nii veemäine muija et huhhuh. Mut mielummi se ku se toine, se o iha hirvee kuulemma, kaikki vihaa sitä. No se onki semmone akka mikä väijyy käytävil. Anteeks ny jos loukkasin jotakuta.

Tänä vuon aion muutenki nostaa jotai numeroit kymppiin. Enkku ainaki, siit tulee tän lukuvuode ehdoton haaste. Pitänee ryhtyy viittaamaa. Sit musiikki olis tosikiva saad kymppiin. Ja sit koitan välttää seiskoi. Yritän ryhdistäytyy. Ja läksyt koitan tehä koulun jälkee, se olis viisast. Ja luen kokeisii enne viimist iltaa. Loistavaa. Ja muutenki voisin viitat muillaki tunneil ku enkus.

Eikä mul kai tässä muut, pitää men pesee perunat. YEAH<69

Heihei mussukat(:

Nähdään taas, jatkakaa lukemista!

~Mökkireissaaja, pervopuhuja, pmmp-fani, suunnittelija, Eeva