Hei!

Pääsin jopa omalle koneelle kirjoittelemaan, aplodeja kiitos! Yritin jo eilen, mutta epic fail, kone ei suostunut lataamaan tätä kirjoitussysteemiä.

Mulle ostettiin tossa viikonloppuna rippimekko ja uikkarit. Kun mentiin ostamaan uikkareita, olin todennut että noniin, nyt tarvitaan kokouikkarit, olen luopunut haaveesta näyttää bikineissä hyvältä. Mentiin sitten johonkin minnelie mistä äiti ostaa aina omansa, ja löydettiin jotain kivoja. Menin sovittamaan fiiliksellä että "näytän kaikissa mursulta, eli otan sen hienoimman, ja se on tämä tässä, kokeilen myyjän mieliksi". Koin yllätyksen ja totesin että en näytäkkään ihan niin mursulta kuin luulin, ja mieliala kohosi kuin verensokeri joka kohoaa syödessäsi karkkia. Ne mitkä ostettiin, taisi olla maailman kalleimmat uikkarit, enkä halua edes sanoa hintaa ääneen(älkää huoliko, satasen alapuolella pysytään kuitenkin), koska se kuulostaa niin oudolta. Mamma betalar, mikä oli aika ihme. No sitten sitä rippimekkoa ettimään Cameosta. Voi herranjumala millaisia kermakakku-unelmia ne oli, mulla oli olo siellä sovituskopissa ku olisin menny linnan juhliin. Eli ne hameet joita myyjä mulle tyrkytti oli kaikki juuri vastakohtia sille mitä hain. Sitten se löysi jopa yhden puuvillaisen, ja siinähän se sitten oli, ja mulla on rippimekko. Kuvia joskus.

Mä alan pikkuhiljaa innostua rippikouluideasta. Nyt kun on uikkaritkin, joissa en välttämättä niin paljon erotu siitä luultavasti suurimmaksi osaksi langanlaihasta porukasta, niin ja laskujeni mukaan siellä on kai kaksi minunlaistani, NAISEN KOKOISTA (kuten tanssiopettaja ilmaisee asian). No anyway, jotenkin alkaa tuntua "varmemmalta". Tietty siellä on eräitä nimeltä mainitsemattomia vastakkaisen sukupuolen edustajia, joiden huumori on viisivuotiaan tasolla. Niin ja tykkäähän ne siitä pilkkahuutelusta, josta en siis varsinaisesti välitä, enkä loukkaannu, se lähinnä kyllästyttää ja ärsyttää. Mutta hei, se on vaan viikko, en mä kuole.

Mentiin tänään käymään olkiluodossa luokan kanssa(mukana 8f). Tylsä reissu, meinasin yhdessä välissä ihan oikeasti nukahtaa. No kuitenkin, menomatkalla bussissa istuin ylläriylläri Elinapin vieressä, ja keksittiin oikein hieno leffaidea. Nimenä tietty bus from hell. Se on nähtävissä youtubessa vielä joskus! Laitan tietty linkin! Idea on niin mahtava etten spoilaa sitä teille(8
 No perillä saatin kokistölkit ja munkit, ja Marie onnistui sähläämään jo tölkin avaamisessa:D Sitten oli tietty joku ristikko mikä piti täyttää samalla kun kuljettiin jossain näyttelyssä. Mä ja Elina saatiin aika monta, muttei kaikkia, ja keksittiin sitten se vastauslause kun meillä ei ollut kaikkia kirjaimia. Saatiin lippikset kun meillä oli se oikein, Hanna ja Heddakin sai:D Niissä lukee edessä "Einstein". Lol:D No sitten oli auditoriossa joku esitelmätsydeemi, missä mulla alkoi särkeä päätä ja väsyttää, sillee kun kuumeessa. Olisin voinut nukahtaa.
 Sen jälkeen mentiin jonnekkin ydinkakkaluolaan, ihan jees, paitsi että sen kaikumisentakia sen oppaan puheesta ei saanut selvää. Sitten kotiin.

Meillä on enää yksi koe jäljellä, fysiikka. Se on ylihuomenna, voi perse. En ole vielä lukenut, eli urakka edessä. Tänään oli matikan koe, meni niin ja näin ilmeisesti vähän kaikilla. Terveystiedon kokeesta kasi, hissankoe oli eilen, ja toivottavasti meni hyvin. Ruotsia varsinkin jännitän. Niin joo ja näyttää siltä etten saa enkusta kymppiä("ainakaan vielä") ja ilmeisesti kotsasta saattaa tulla. *rumasana* Ei mulla mitään kotsasta kymppiä vastaan ole, vituttaa vaan niin jäätävästi se enkku.

~Eeva