Mooi(:

Jestas mikä viikonloppu!!

Oltiin siis Elinan kanssa siellä yhen yön leirillä Narvissa, ja oli ihan mielettömän kivaa! Meitä oli siellä kokonaiset kymmenen henkeä, ja kolme oli tyttöjä, minä, Elina ja Elli. Poikia oli Ville, Pörrö, Alex, Konsta, Janne, Miksu ja Aati. Näistä tunsin Villen, Alexin ja Pörrön. Eli suht tuttu porukka siis!

Tultiin sinne klo:11.00 ja joskus puol kolme laitoin Hannalle viestiä että en halua kotiin, tääl on ihanaa. Illalla saunottiin, vesi oli pirullisen kylmää ja nauroin koska niin reagoin kylmään veteen. Se ei ollut mitään sivistynyttä kikatusta vaan täysin hallitsematonta käkätystä. Aati vaan nauro mulle, ja Elina laulo oopperaa, se on sen reaktio kylmään. Vedettii Ellina ja Elinan kans suihkus muumitunnarist musikaaliversio, se oli upee.

Elinal ja Villel ol ilmiselvää säpinää. Sovittii Villen kans et se saa Elinan viikonloppusi, mä viikol. Miksu, Alex, Ville ja Janne tuli meidän tyttöjen 12 hengen huoneeseen illalla, ja yllättäen Elina ja Ville makas samas sängys. Yllätyksen tuli et mä makasin Alexin(!!!!!!!!!) kanssa, ja no Miksu ja Elli ol samas, mut ne ihan kavereina. Tässä voin ilmottaa nyt että se Janne oli ihan pimee ja kaikki dissas sitä. No mä luulin et olisin Alexin vieres ihan kaverin, mut jossai välis huomasin et maataa saman peiton alla, ja sit yhtäkkii se laittaa käde mu ympäril. Pari viikkoo sit se sano et tykkää must kaverin. No pojat jäi meidä huoneesee yöks(mikä siis ei ollu sallittuu) ja Elina ja Ville nukku vierekkäi ja mä ja Alex nukuttii kans. Iha lähekkäi. Elli ja Miksuki nukku, mut ei koko aikaa, pitkä selitys. Yön aikan siis vähä välii nukuttii ja ei nukutti, ja naurettii ja käkätettii ja kaikkee muuta.

Aamul muhun iski ahdistus. Emmä haluu sitoutuu kehenkää! No ei sen puolee, Alex ei tuntunu edes osottavan merkkei et oltais nukuttu millee nukuttii, tavallaa olin helpottunu. No loppuleiri(huom. loppu päivä) oli edellee iha mieletön. Mua ja  Elinaa alko itkettää ku piti lähtee kotii.

Koton meses kysyn Aksult et tykkääk se ny must. Se vastaa et joo vähä mut myös yhest toisest. Mun kiinnostus lopahti. Jos se toine olis ollu leiril, olisko se nukkunu sen kans? Mä en enää haluu mitää kaveruut suurempaa, sitä o vaikee selittää. Tavallaa helpotus.

No, mut viikonloppu oli kuitenki mahtava, ja yö myös. Oli ihan superkivaa, ja nautin kyl vierekkäi nukkumisest sil hetkel. Pakko sanoo et sydän hakkas nii lujaa joka kerta ku se veti mua hiukan lähemmäs. Ja ku se liikutti kät seläs ees taas, purin huult ettei se kutittais nii paljoo:D Kokemus tääki.

~Eeva

P.S.
Ville ja Elina alko tänään, tiesin sen.