Luin just Too fast for lovesta potteraiheisen postauksen ja inspiroiduin. Kyseisen blogin kirjoittaja kirjoitti näin:

 "Koittakaa joskus pelata mua vastaan jotain Harry Potter tietovisaa, oon ihan voittamaton niissä."

Kehtaan väittää että jos hän mua vastaan kokeilisi, tulisi vähintäänkin jännä taisto, joka kestäisi melko kauan..

Mut fakta on se, että mä olen Potternörtti, sanan joka merkityksellä. Ne kirjat on mulle ku viina alkoholistille. Kyllä mä muutakin luen, mut mikään kirja ei oo vielä ollut niin hyvä kuin yksikään Pottersarjan kirja.

Mä en ole varmaan ikinä järkyttynyt niin pahasti, kuin silloin kun Marie ilmoitti ettei se ole nähnyt niitä leffoja tai lukenut kirjoja. Aion vielä sivistää sitä, koska tuo on jo melko sairasta. Tai no, minkäs teet jos et tiedä mitä menetät.

Mun ehdoton lemppari on viiminen potter, kuoleman varjelukset. Kun sain sen ekalla kerralla loppuun, alotin sen heti alusta. Meinaan vähän väliä alkaa itkeä, se kun on niin koskettava ja hieno ja mahtava ja sanoinkuvaamaton. Sitä on ihan mielettömän vaikee selittää, mut tavallaan se on sellasta, et jos joku haukkuis sitä kirjaa, mä en vastais mun teoista. Se on niinku mun suurimpia rakkauksia ikinä:D Taitaa kuulostaa aika sairaalta, mut älkää huoliko, on mulla tän kaiken ohella ihan elämäkin.

Me mennään Hannan kanssa huomenna kattoo se kuoleman varjelusten eka osa, saa luvan olla hyvä!

~Eeva