Terve!

Eilen oli ihan mielettömän kivaa!

Lähdettiin joskus kolmen jälkeen Perniöön mun kummitädin Tarjan 50-vuotis juhliin, jotka alkaisivat kuudelta jossain missälie nuorisokulmatalossa. Anna ei tullut mukaan. No perillä mua odotti siellä Maikku, ja Laura ja Veera, jotka on Tarjan lapsia.

Tuon illan aikana tutustuin Lauran parhaaseen kaveriin Maijaan, ja Ainoon, joka oli mun ikänen. Siinä oli sitten porukka koossa: minä, Maikku, Laura, Aino ja Maija. Veera oli omien kavereidensa kanssa(se on siis 10v?). Meillä oli ihan sairaan kivaa! Yhdessä välissä piti sitten lähteä ruokkimaan Bellaa, Maikun koiraa Lauran kotiin. Matka ei ole mikään lyhyt, mutta sinne sitten lähdettiin kävelemään. Tietenkin kesken kaiken alkoi sataa:D Oikaistiin yhden pellon poikki Lauran mökille, joka oli matkan varrella ja yritettiin saada joku kiinni. Lopulta Lauran ja Veeran entinen lastenvahti tuli kuskaamaan meitä:D No ruokittiin Bella ja odotettiin että se kakkaisi, mutta turhaan. Jätettiin Hilpertti yksin ja takaisin juhlapaikalle.

Lauralla ja Maijalla oli esitys, jossa he esittäisivät laulavansa PMMP:n mummolan, eli siis liikuttaisivat suutaan musiikin tahtiin ja "tanssisivat". No jotenkin kävi niin, että Maikku, Aino ja minä päädyttiin taustatanssijoiksi, ja meillä oli kokonaiset kolme liikettä:D Ennen esitystä juteltiin ties kuinka kauan jättisuuressa ulkohuussissa joka ei haissut, mutta sisävessan takia siellä ei ketään käynyt.
Esitys meni hyvin, varsinkin ottaen huomioon että me mahtavat tanssijat ei oltu harjoiteltu kertaakaan:D No, tämän jälkeen takaisin vessaan, Maija lähti yhdessä välissä, ja ei aikaakaan kun mun piti myös lähteä. Ilta oli kuitenkin ihan mielettömän kiva! Vaikken tätä Ainoakaan tule tuskin ikinä enää näkemään, olen iloinen että tämmöinenkin muisto on!

Tänään olen naatti.

~Eeva