Moos(:

Tänää klo 15.30 mä suuntaan tanssikoululle, ilmoittauduin hip hop kurssille o_o

Eli siis tunti kestää tunnin ja vartin, huomenna sama homma, vaan klo 11.00.
Sillee aika jännä kun vitut minä mitään hip hoppia osaan tanssia:D

Facebook junttaa, se on ihan tyhmä, lakkasin pitämästä siitä. Itseasiassa olen lakannut jo kauan sitten, ilmoitin vasta nyt:D

Meidän äiti on päättänyt että kaikki asiat mitkä liittyy kouluun on mun maailmassa hirveän negatiivinen juttu, ja siis suhtaudun ihan kaikkeen koulumaailmaan liittyvään negatiivisesti. Voi jessus, kyllä, mä valitan koulusta, valitan uskonnonkirjoista, valitan etten osaa, valitan kun ei ole loma, valitan monesta asiasta. Mut loppujen lopuksi, en ainakaan omasta mielestäni läksyjä tehdessäni JOKA KERTA rupea itkemään kun se on niin "paskaa". Ja harvemmin itken läksyjä tehdessäni. Aikuiset ei oikeasti taida ymmärtää, millaista nuorilla on nykyään, tai sitten ne on vaan unohtanut tai päättäneet sulkea silmänsä siltä. Opettajat ovat IHAN OIKEASTI todella epäreiluja ja epäammattimaisia välillä, jotkut useammin kuin toiset. En sano että jokainen opettaja on sellainen, mutta kuitenkin niitäkin on. Vanhemmat toteavat tähän vain että ei saa haukkua tai että älä suurentele. Onko opettajalla teidän mielestänne kaikki kotona jos hän alkaa valittaa ämppärin kuulokkeista jotka roikkuvat hupparin sisältä odottamassa välituntia, ja alkaa väittää että noin pitäminen on laitonta? Ja hei, tää on fakta, että tätäkin on koitettu seiskalla tunkea meidän päähän.

Meille tulee välillä paljon läksyä, eikä ne aina ole mitenkään erikoisen helppoja. Mä valitan niistä, en keksi muutakaan keinoa purkaa tunteita toisille. Tarkoittaako se että mä suhtaudun jokaiseen pikku tehtävään negatiivisesti? Ei.

Mua alkaa helposti vituttaa jos en opi jotain asiaa millään, ja taas, valitan että kokeesta tulee kutonen jne jne. Taas äiti vetää johtopäätöksen että olen kauhean negatiivinen kokoajan. Jos mua vituttaa, en ala kiittelemään vinkistä että isä on hyvä virtapiireissä, kysy siltä. Kun mua vituttaa, kaikki vaihtoehdot ovat päällipuolin paskoja enkä halua kuulla enenpää. Kyllä äidinkin sen verran pitäisi käsittää.

No, minkäs teet?

~Eeva