Iltoja. Sain ton ulkoasun just valmiiks ja oon tosi ylpee tuotoksestani. Ja kiistän sen olevan millään tapaa Pottervaikutteinen.

Huomenna saan uuden pöydän, koska tuo tämän hetkinen ei mahdu tähän uuteen huoneeseen kunnolla. Sinänsä harmi koska nykyinen on hyvä pöytä! mutta tuleepahan lisää tilaa. No samalla reissulla kuitenkin hankitaan isänpäivälahja, nimittäin uusi lintulauta. Edelliselle kävi viime talvena vähän köpelösti, koska viime talvena sitä lunta oli niin julmetusti, ja tietty meidän katolta putosi lunta puusta roikkuvan lintulaudan päälle, ja naru katkesi ja lauta oli sitten mielettömän lumikasan(joka kasvoi koko ajan) alla loppu talven. Eli ei enää niin hirveän loistavassa kunnossa:D

Illalla kuuden aikaan suuntaan Martalle, jossa pidetään wnb halloween bileet. Meitä siis tulee olemaan neljä, minä martta maria ja salla, ja me varmaan katotaan joku leffa yms. Teemana friikkisirkus, meikä on siis vinksahtanut pelle. Mulla on asu suht koossa, mutta tarvii vielä hioa koska se on aika normaalipellemäinen:D Kuvia luultavasti tulossa.

Niin siis ja ohimennen nyt on syysloma viikko! Olin maanantai-tiistai Elinalla yötä, ja valvottiin koko yö. Härö läppä lensi ja pierettiin koko pieni huone täyteen. Luultavasti häröin kommentti tuli mun suusta:
"Jos nukahdan saat sit herättää mut miten haluut. Mut älä sit millää goatsel."
Pelattiin Disney triviaa(ollaa eksperttei), muuttuvaa labyrinttiä ja alfapetiä, ja hävisin joka pelin:D Ei näin. Katottiin myös sitten Percy Jackson ja salamavaras, Paranoia(okei mä pelkäsin), prinsessa ruusunen(ja metsän spurgu) ja joku vitun ritari lancelot, mut missasin puolet ku en suostunu kattoo sitä. Se oli joku iha psyko piirretty mikä kesti iäisyyden:D Joten käänsin selkäni ja aloin selittää jotain Elinalle:D No sen jälkeen laitettiin voice pyörimään ja se soi loppu yön kunnes kuudelta alkoi heräämö. No joo, pyöri se sillonki viel. No anyway oli kivaa!

Perjantaina me lähdetään helsinkiin, käydään kirjamessuilla ja teatterissa katsomassa se wicked. Sit on sitä shoppailua ja mulla on mm ostoslistalla tanssiin joku paita. Odotan innolla:)

Eipä muuta!

~Eeva