Otsikko suoraan ruokalakeskusteluista tältä päivältä.

Eilen oli pianotunti, ja jäi niin eufoorinen mielentila että huhhuh. Olin harjoitellut enemmän kuin ikinä(tulos=koko selkä ihan jumissa ja ola ei suostu hieroo mua) ja soitin sit tositosi hyvin. Marika kehu mua ihan mielettömästi, ja uskalsin laulaakin. Ei sen puoleen, ääni oli räkäinen ja meni ihan nuotin vierestä. No marian sanoin: ei hätää, nuotin vieressä on tilaa meille kaikille! No kuitenkin, aina tanssiesityksen jälkeen alan täristä kuin hullu, ja nyt tietty tärisin kun ajettiin Annan kanssa kotiin. Aika jännä. Mut oli siistii kun Marika sanoi et meni niin hyvin ettei oo mitään sanottavaa. Nyt vaa kauheet paineet et menee ens viikol yht hyvi.

Oon nyt Maikulla ja oon taiteillu tarralapuille taidetta. Mä oon piirtäny jo Lulun(total hottis) ja Mirjan(vanha piika). Seuraavana vuorossa Irmeli, josta tulee lissu.

Tää oli tämmöne ilmotus et oon edes elossa ja sitä rataa, meen taiteilee(:

~Eeva
P.S.Maikun nenä kutiaa
P.P.S. Saatte ootella uutta ulkoasua...